الخلیفه امروز در سوئیس محاکمه می شود – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814198 |
16 شهریور 1400 شهریور 16:02 |
10,975 بازدید |

2
نظرات

تلاش برای محکوم کردن دوباره سرمربی PSG

پس از آن که فیفا یک سال و نیم پیش از ناصر الخلیفه شکایت نکرد، امروز دور جدیدی از شکایت ها آغاز می شود.

به گزارش “ورزش سه”، هفته ای که پی اس جی در دیداری حساس به مصاف رئال رفت، برای سرمربی قطری این باشگاه خوب آغاز نشد.
دادگاه جدید ژروم والکه، مدیر ناصر الخلیفی (PSG) و نایب رئیس سابق فیفا در سوئیس امروز برگزار می شود. یک سال و نیم پیش، شکایت فیفا علیه این دو بی نتیجه بود و هر دو به پنج سال زندان محکوم شدند.

ناصر الخلیفی متهم به رشوه دادن و “تحریک یک دولت ناعادلانه” برای خرید حق پخش تلویزیونی مسابقات مهم بین المللی، به ویژه فینال جام جهانی 2026 و 2030 در خاورمیانه و شمال آفریقا است.

ژروم والکه، دبیرکل سابق فیفا نیز در ازای تأثیرگذاری بر امتیازات رسانه ای جام جهانی فوتبال و جام کنفدراسیون ها، امتیاز پخش تلویزیونی برای مدت دوازده سال، به نفع برخی از شرکای رسانه ای در ایتالیا و یونان تبانی و رشوه داد. از 2018 تا 2030.

او متهم است که بدون پرداخت اجاره در ویلای لوکسی که مالک پاریس به او داده است، متهم است که پیش از این توسط کمیته اخلاق فیفا به اتهام فساد، مدیریت ناعادلانه و فعالیت های کلاهبرداری برای تمام فوتبال به 10 سال زندان محکوم شده بود. فعالیت های مرتبط. باشگاه سن ژرمن

اجاره اقامتگاه مجللی که آقای خلیفی به ژروم واک داده است حداقل بین 900 هزار تا یک میلیون و هشتصد هزار یورو تخمین زده می شود.

مالک 46 ساله پاری سن ژرمن که سمت های کلیدی مانند رئیس شبکه Intersport، رئیس شرکت های سرمایه گذاری ورزشی قطر، مقامات دولتی قطر و عضوی از شورای اجرایی یوفا را بر عهده داشته است، سالانه سال 2017 خود را به دست آورده است. درآمد. او چیزی بین 15 تا 25 میلیون دلار اعلام کرده بود.

به این مبلغ باید سرمایه شخصی او را نیز اضافه کرد که به گفته رئیس شبکه بین اسپورت، حدود 70 تا 100 میلیون دلار تخمین زده می شود.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما