آنچلوتی: ما پی اس جی را بردیم اما قهرمان نشدیم – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1815151 |
22 مارس 1400، 15:30 |
4990 نتیجه |

یکی
نظرات

ما در باد این پیروزی نمی خوابیم

کارلو آنچلوتی تاکید کرد که پیروزی بزرگ مقابل پاری سن ژرمن تمرکز بازیکنان رئال را پرت نمی کند.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید پس از پیروزی 3 بر 1 بر پاری سن ژرمن و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا در لالیگا به مصاف مایورکا خواهد رفت. این دیدار در مایورکا برگزار خواهد شد. کهکشانی ها هشت امتیاز از سویا جلوتر هستند.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: احساس خوبی داریم و روند صعودی تیم مثبت است. ما در آستانه پیروزی هستیم و همه بازیکنان در دسترس هستند. مایورکا فردا مقابل ما تمام تلاش خود را خواهد کرد و هیچ بازی در لالیگا آسان نیست. تعادل زیادی بین تیم ها وجود دارد و در پایان فصل همه تیم ها بهترین انرژی خود را برای پیروزی به کار می گیرند.

پیروزی درخشان مقابل پاری سن ژرمن و صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا: « باید بگویم که همه چیز از نظر فضای احساسی بعد از مسابقه عالی بود تا اهمیت بعد ورزشی. هواداران ما را به جلو هل دادند و بازی از نظر احساسی در سطح دیگری بود. این حمایت هواداران و فضایی که ایجاد کردند بسیار بسیار مهم بود. جو برنابئو همیشه به ما کمک می کند تا به پیروزی برسیم. از خوشحالی هواداران بسیار خوشحالم.»

مدیریت احساسات“هیچ شادی و خوشحالی بی حد و حصر نه در بین بازیکنان و نه در بین مربیان وجود ندارد. ما به تازگی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده ایم و رئال به این بردها عادت کرده است. این در تاریخ رئال است. ما یک بازی بزرگ را بردیم. در لیگ قهرمانان و اکنون لالیگا، ما به این فکر می کنیم.”

رهبر رختکناین خوش شانسی برای رئال است که آنها در رختکن یک رهبر ندارند و بسیاری از ستاره های بزرگ در تیم چنین نقشی را بر عهده گرفته اند. لوکا مودریچ، کریم بنزما، تونی کروس، مارسلو و غیره. افتخار تیم و کادر فنی.”

تشویق و صحبت با امباپه در برنابئو:“زمانی که در سن سیرو برای رم بازی می کردم، مورد تشویق هواداران میلان قرار گرفتم. وقتی با میلان به رم رفتم، به طور کلی تشویق شدم. هواداران فوتبال دوست دارند بازی بازیکنان با کیفیت را تماشا کنند. بعد از بازی، من فقط با مارکو وراتی صحبت کردم. چون او بازیکن خودم بود و من فرصتی برای صحبت با امباپه پیدا نکردم.”

پایان قرارداد 4 بازیکن واقعیاین به باشگاه مربوط می شود اما در این مورد 100 درصد هماهنگی بین ما وجود دارد و این مشکلی نیست. هر تصمیمی که باشگاه می گیرد با رضایت من است.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما