الچه 1 – 2 بارسلونا; کدام تیم ژاوی – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814048 |
24 اسفند 1400 20:39 |
10,997 بازدید |

6
نظرات

بارسلونا در دیداری سخت در خانه الچه با نتیجه 1-2 پیروز شد.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا که در سال 2022 زیر نظر ژاوی عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت، عصر امروز شکست مقابل الچه را به پیروزی تبدیل کرد و سه امتیاز مهم این دیدار را کسب کرد.

در دقایق ابتدایی چیز خاصی روی دروازه نبود و 20 دقیقه از بازی گذشت یوردی آلبا شانس خود را برای زدن گل از سمت چپ امتحان کرد اما بادیا با واکنشی خوب ضربه او را مهار کرد.

در دقیقه 27، بارسلونا بهترین موقعیت را برای زدن گل اول داشت، اما ضربه عثمان دمبله توسط بادیا مهار شد و فرانکی دی یونگ از روی خط دروازه الچه توسط گونزالس در ریباند دفع شد.

دقایقی بعد بارسلونا هنوز فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت و این بار فرانکی دی یونگ در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه او دقیق نبود و به خوبی دروازه بادیا الچه را مهار کرد.

اما در دقایق پایانی نیمه اول الچه بر خلاف جریان بازی گل اول را به ثمر رساند. اشتباه بزرگ پدرش و پاس او در نهایت به فیدل رسید و او توانست با یک ضربه دقیق از زمین و از گوشه سمت راست دروازه بارسلونا گل اول را به ثمر برساند. بعد اتفاقی نیفتاد و الچه با برتری 0-1 به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم با حمله، بارسلونا می توانست با پاس دنی آلوز در همان دقایق ابتدایی بازی را به تساوی بکشاند، اما ضربه فران تورس به سمت دروازه الچه رفت.

با این حال در دقیقه 60 بارسلونا بازی را به تساوی کشاند. فران تورس با حرکت عثمان دمبله و پاس شش زمینی یوردی آلبا فرصت گلزنی داشت و با ضربه ای مناسب توانست بارسلونا را به تساوی بکشاند.

الچه خیلی زود فرصت خوبی پیدا کرد تا دوباره حریف نامدار خود را شکست دهد، اما ضربه میلا از سمت چپ زمین دقیق نبود و مارک آندره تراشتگن به خوبی آن را مهار کرد.

حرکت آداما ترائوره ​​در دقیقه 77 بهترین فرصت را برای بارسلونا برای زدن گل دوم به ارمغان آورد اما فران تورس در موقعیت تک به تک چندان موفق نبود و بادیا دروازه را نجات داد.

بارسلونا صاحب یک پنالتی شد اما ممفیس دیپای در دقیقه 82 در منطقه متوقف شد. دپای پشت توپ بود و با یک ضربه دقیق موفق شد وارد دروازه الچه شود. بارسلونا در ادامه بازی را کنترل کرد و در نهایت با نتیجه 1-2 از سد الچه گذشت.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما