اولین ماشین پرنده با ظاهری شبیه بشقاب پرنده دیجیاتو

[ad_1]

امروزه بسیاری از مردم تمایل دارند ماشین پرنده شخصی دارد. به همین دلیل بسیاری از شرکت ها با ساخت این خودروها در ظاهر متفاوت سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارند. در همین حال، یک استارت آپ مستقر در واشنگتن یکی از شگفت انگیزترین طرح های ممکن را دارد.zeva aeroتوضیح داد.

رویترز گزارش داد که هواپیمای Zeva Aero دارای یک دیسک سیاه رنگ بزرگ است. هشت روتور اصلی از یک اتصال عمودی بسیار شبیه به یک بشقاب پرنده تشکیل شده است.

ویدئوی زیر نشان می دهد که Zeva Aero اولین پرواز آزمایشی خود را با موتور الکتریکی بدون اتصال به منبع انجام می دهد. پروازهای آزمایشی بدون سرنشین اکنون به طور مستقل – با کنترل از راه دور انجام می شود. با این حال، این شرکت امیدوار است که به زودی یک خلبان انسان را به این دسته از پروازهای آزمایشی اضافه کند.

این ماشین پرنده در شرایط برخاست و فرود می باشد. عمودی بر عهده می گیرد. سپس در آسمان معلق است و در حین شتاب به جلو خم می شود. این ویژگی آن را بیش از هر مدل دیگری در بازار شبیه یک بشقاب پرنده می کند.

یک هواپیمای منحصر به فرد برای رسیدن به این سرعت 160 مایل در ساعت طراحی شده است و برد آن 50 مایل است. از آنجایی که این خودرو می تواند به صورت عمودی بلند شود و فرود بیاید، نیازی به فرودگاه نیست و آن را به گزینه ای ایده آل برای سفرهای درون شهری تبدیل می کند.

ماشین پرنده

Zeva Aero که از سال 2018 در حال ساخت است، در سال 2020 به فینال مسابقات می رسد «برو پرواز کن“من راهی پیدا کردم. در این مسابقه مهندسان و طراحان یک ماشین پرنده می سازند و با یکدیگر رقابت می کنند. این شرکت مدتی نیز در نمایشگاه هوایی دبی شرکت کرد.

استفان تیبتز، یکی از بنیانگذاران Zeva Aero، گفت: «شرکت فکر می‌کند که ماشین پرنده توسط کمک‌کنندگان اولیه استفاده می‌شود، زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد به سرعت به محل حادثه برسند.»

این ماشین پرنده احتمالاً حدود دویست و پنجاه هزار دلار قیمت خواهد داشت که رقم نسبتاً بالایی است.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.