مایکروسافت آزمایشی واترمارک برای رایانه هایی که از ویندوز 11 پشتیبانی نمی کنند – Zomit

[ad_1]

پیش نیازهای مایکروسافت برای نصب و اجرای ویندوز 11 جنجال زیادی به پا کرده است و این غول نرم افزاری ادعا می کند که این الزامات به دلایل امنیتی است. تصمیم مایکروسافت بسیاری را که مشتاقانه منتظر انتشار ویندوز 11 بودند خشمگین کرد. البته راه های مختلفی برای دور زدن الزامات نصب ویندوز 11 وجود دارد که کاربران می توانند برای نصب آخرین نسخه ویندوز بر روی رایانه هایی که از سیستم عامل پشتیبانی نمی کنند استفاده کنند.

Windows Central می گوید شما می توانید سیستم عامل را به صورت غیر رسمی اجرا کنید، حتی اگر دستگاه شما پیش نیازهای مایکروسافت برای نصب ویندوز 11 را برآورده نکند. در واقع، در Windows 11 Setup Assistant، مایکروسافت یک هک رسمی رجیستری برای سیستم‌هایی ارائه کرده است که می‌توانند ویندوز 10 را برای دور زدن بررسی‌های TPM و CPU اجرا کنند.

پیش از این، مایکروسافت هشدار داده بود که هیچ تضمینی برای انتشار به روز رسانی برای دستگاه هایی که الزامات ویندوز 11 را برآورده نمی کنند وجود نخواهد داشت. مقامات شرکت نصب ویندوز 11 را بر روی سیستم های پشتیبانی نشده توصیه نمی کنند. زیرا پیش شرط های اعلام شده ضامن عملکرد و ایمنی بهتر است.

واترمارک سیستم ویندوز 11 ناسازگار است

اگر قبلاً ویندوز 11 را روی دستگاه های پشتیبانی نشده نصب کرده اید، ممکن است به زودی یک واترمارک جدید روی دسکتاپ خود مشاهده کنید. این واترمارک در بالای ساعت نوار وظیفه ظاهر می شود و به نظر می رسد خطای Windows not activated. با این حال، برنامه ها، ویندوزها یا مرورگرهای وب را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

واترمارک دسکتاپ نشان می دهد که هیچ پیش نیازی در سیستم وجود ندارد. این هشدار ممکن است برخی از کاربران را عصبانی کند. با این حال، این واترمارک تعجب آور نیست، زیرا مایکروسافت در مورد مضرات احتمالی نصب ویندوز 11 بر روی سیستم هایی که قبلا پشتیبانی نشده بودند، هشدار داده است.

هشدار ویندوز 11 برای دستگاه های ناسازگار

همانطور که در اسکرین شات های بالا مشاهده می کنید، این هشدار در اپلیکیشن تنظیمات نیز ظاهر می شود و به کاربران یادآوری می کند که سیستم آنها به طور رسمی از ویندوز 11 پشتیبانی نمی کند.

مقالات مرتبط:

در حال حاضر این هشدارها در دو مکان نمایش داده می شوند: روی دسکتاپ و در برنامه تنظیمات سیستم عامل. تا این مرحله، این اعلان ها را می توان با خیال راحت نادیده گرفت و در حال حاضر هیچ تاثیری بر تجربه کاربر ندارد. زیرا همانطور که گفتیم نمایش واترمارک به صفحه دسکتاپ و برنامه تنظیمات محدود می شود.

هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه مایکروسافت قصد دارد اخطار «دستگاه پشتیبانی نشده» را در برنامه های در حال اجرا نمایش دهد وجود ندارد. شایان ذکر است که این شرکت در حال آزمایش واترمارک جدید بر روی بیلد 22557 ویندوز 11 است و این تغییر ممکن است در نسخه های عمومی با به روز رسانی Sun Valley 2 ظاهر شود.

آینده کامپیوترهایی که از ویندوز 11 پشتیبانی نمی کنند

هشدار نصب ویندوز 11 در دستگاه های پشتیبانی نشده

هنگام نصب ویندوز 11 بر روی دستگاه هایی که از این سیستم عامل پشتیبانی نمی کنند، مایکروسافت یک پنجره پاپ آپ در اختیار کاربر قرار می دهد که مشکلات نصب این سیستم عامل بر روی سیستم مورد نظر را نشان می دهد. این پنجره توضیح می دهد که اگر به نصب ویندوز 11 بر روی رایانه ای که از این سیستم عامل پشتیبانی نمی کند ادامه دهید، احتمالاً با مشکلات سازگاری و آسیب احتمالی و سایر مشکلات روبرو خواهید شد.

علاوه بر این، مایکروسافت اذعان کرده است که هیچ تضمینی برای انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی منظم یا حتی به‌روزرسانی‌های اصلی برای دستگاه‌هایی که الزامات ویندوز 11 را ندارند، ارائه نمی‌کند.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما