اولین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 13 دارای ویژگی هاب حالت برای کاربران تبلت – Zomit است

[ad_1]

مرداد ماه به پایان رسید و با فرا رسیدن ماه مارس، شاهد عرضه اولین نسخه دمو توسعه دهندگان اندروید 13 هستیم. اگر با نصب نرم افزار ناپایدار مشکلی ندارید، می توانید با ثبت نام در Google Tests، اندروید 13 را روی دستگاه های سازگار اجرا کنید. شایان ذکر است که این نسخه یک ماه زودتر از موعد مقرر در دسترس قرار گرفت.

به گزارش فون آرنا، اندروید 13 به کاربر کنترل بیشتری بر روی روشنایی چراغ قوه دستگاه می دهد. این نسخه از سیستم عامل موبایل گوگل از Blu Audio LE Audio نیز پشتیبانی می کند. قابلیتی که امکان استفاده از هدفون بلوتوث با مصرف باتری بسیار بهینه را فراهم می کند. علاوه بر این، انتظار می رود اندروید 13 به ابزار جدیدی برای انتخاب تصویر مجهز شده و راهی امن برای انتخاب فایل های چند رسانه ای ارائه کند.

علیرغم اینکه Android 12L به طور خاص بر روی دستگاه هایی با صفحه نمایش بزرگ متمرکز شده است، XDA اعلام کرده است که اولین پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 13 شامل ویژگی هایی است که برای دستگاه هایی با صفحه نمایش بزرگ (از جمله تبلت ها) طراحی شده است.

حالت هاب به کاربران امکان می دهد برنامه ها را در نمایه های دستگاه به اشتراک بگذارند، ویژگی که در حال حاضر در سیستم عامل موجود نیست. این ویژگی به کاربران اشتراک‌گذاری تبلت اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به ورود با نام کاربری و رمز عبور کاربر دیگر یا تغییر پروفایل، برنامه‌ها را بین پروفایل‌های مختلف به اشتراک بگذارند.

در طول اپیدمی کرونا، بسیاری از خانواده ها از تبلت مشترک برای کار، مدرسه و سرگرمی استفاده می کردند. این موضوع تمرکز اندروید 13 بر ارائه یک تجربه کاربری مشترک در تبلت ها را توضیح می دهد. اولین نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 13 نشانه‌هایی از بهبود نحوه صرفه‌جویی در مصرف باتری تبلت‌های اندرویدی در زمان عدم استفاده دارد.

اولین نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 13 از کدی استفاده می‌کند که تغییر عمده در محافظ صفحه‌نمایش سیستم‌عامل را نشان می‌دهد. همچنین طبق گزارش ها، این نسخه از اندروید حالت ویژه ای برای کودکان در هنگام کار با تبلت دارد.

یک تبلت گوگل پیکسل بسازید

مقالات مرتبط:

یکی از فالگیران اخبار فناوری، لتزگودیجیتال ماه گذشته، تصویری از تبلت پیکسل بر اساس پتنت ثبت شده توسط گوگل در ژاپن منتشر کرد. این تبلت دارای اندروید است که می تواند به تکمیل اکوسیستم پیکسل گوگل برای رقابت با اکوسیستم اپل و سامسونگ کمک کند. اگر تبلت پیکسل گوگل واقعا ساخته شود، پیکسل بدز شایعه شده نیز به ایربادها و ساعت هوشمند پیکسل واچ اضافه خواهد شد.

با توجه به اینکه برخی از برندهای محبوب گوشی های هوشمند مانند Reelmi، Oppo و Xiaomi در حال تولید تبلت هستند و شایعه شده است که OnePlus نیز چنین محصولاتی را تولید می کند، سیستم عامل اندروید گوگل باید بهینه شود تا در همه این دستگاه ها بهترین عملکرد را داشته باشد.

کاربران اندروید به زودی می توانند رتبه بندی برنامه ها و بازی ها را در فروشگاه گوگل پلی بر اساس کاربرانی که از دستگاهی مشابه دستگاه خود استفاده می کنند، مشاهده کنند. به عبارت دیگر، کاربران تبلت تنها نمرات ارسالی سایر کاربران را که از تبلت استفاده می کنند، مشاهده خواهند کرد. این تغییر در فروشگاه Google Play بسیار هوشمندانه به نظر می رسد. زیرا تجربه کاربری برخی اپلیکیشن ها و بازی ها در تبلت ها با گوشی های هوشمند متفاوت است.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما