کنفرانس مطبوعاتی حسادت؛ سر لایپزیگ گریه کرد – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1813216 |
19 اسفند 1400 16:10 |
9,348 بازدید |

0
نظرات

رئیس جمهور لایپزیک در واکنش به انتقادات گسترده رسانه های آلمانی از خود دفاع کرد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال اسپارتاک مسکو که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا بازی می کرد، پس از حمله روسیه به اوکراین از مسابقات اخراج شد.

اسپارتاک در مرحله یک چهارم نهایی باید در دو بازی دور رفت (19 و 26 مارس) با لایپزیگ بازی می کرد و باشگاه آلمانی اعلام کرد که مشمول تصمیم یوفا خواهد بود. به این ترتیب لایپزیگ با اخراج اسپارتاک مستقیما راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا خواهد شد.

در روزهای اخیر انتقادات زیادی علیه لایپزیگ صورت گرفته است زیرا علیرغم مخالفت های گسترده با روسیه و تیم های فوتبال کشورهای مختلف، لایپزیگ هرگز در دیدار مقابل اسپارتاک موضع رسمی نگرفت.

چند روز بعد، الیور مینتزلاف، رئیس باشگاه لایپزیگ، بالاخره در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و با نگاهی نفرت انگیز گفت: همه ما عمیقاً از آنچه در این جنگ رخ داده است، شوکه شده ایم. البته این یک خلاء عاطفی در همه ما ایجاد کرد. ما متوجه شدیم که بحث های زیادی در مورد نحوه واکنش باشگاه ما به اتفاقات اخیر وجود داشته است. در مورد نحوه مواجهه ما پس از قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا صحبت کردیم. آیا امکان بازی مقابل این تیم وجود دارد؟ آیا تحریم ها کار درستی است؟ آیا ورزش باید در این مورد دخیل باشد؟ ما نتوانسته‌ایم افکار خود را به درستی سازماندهی کنیم، اما چه کسی در چنین موقعیتی که کاملاً جدید است واکنش منطقی نشان می‌دهد؟

مینتزلاف بعداً گفت که با الکساندر شافرین، رئیس یوفا و دوناتا هاپفن، مدیر بوندسلیگا در تماس بوده است. او ادامه داد: او گریه کرد. وقتی این همه مزخرفات را می خوانید، از خود بپرسید، آیا واقعاً این قدر ناخوشایند است؟ آیا در شرایط جنگی می توان مسابقه فوتبال برگزار کرد؟ چه کسی می دانست که جنگ در یک لحظه شروع می شود و جهان تغییر می کند. اگرچه همه چیز عادی به نظر می رسد. ما هرگز این وضعیت را تجربه نکرده‌ایم.»

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما