اولین چهارشنبه سوری در تاریخ ایران؛ آتش بازی خندان در دنیای دیجیتال – زومیت

[ad_1]

جشن چهارشنبه سوری رفتارهای نمادین زیادی دارد که از گذشته تا به امروز دستخوش تغییرات زیادی شده است. آیین انجام شده در این مراسم در طول سالیان متمادی دستخوش تغییرات بسیاری شده است. از دور هم جمع شدن و پریدن از روی آتش گرفته تا مراسم قاشق سوزی که دیگر در جامعه امروزی دیده نمی شود.

دهه هاست که آیین شب چهارشنبه سوری هیچ شباهتی به آیین اصلی خود ندارد و با ورود مواد محترقه و آتش بازی، این آیین از شکل سنتی خود بیشتر به یک تمرین نظامی تبدیل شده است.

یلدا متاورسی با Exquino; طولانی ترین شب سال در دنیای Disentraland

Exquino Exchange که با رویکرد متاورها و فرصت های فراوانی که در اختیار ما قرار داد، پیش قدم شد، مراسم باستانی دیگری را با حال و هوای متوارس اجرا کرد و بازخوردهای بسیار خوبی را با عنوان «شب اول متوارس یلدا» دریافت کرد. . داخلی و خارجی..

مراسم چهارشنبه سوری باستان در متوارس

با توجه به بازخورد مثبت رویدادهای گذشته و رواج روزافزون مراسم باستانی و معتبر چهارشنبه ها و جلوگیری از آسیب های بدنی که هر ساله در این شب رخ می دهد، Exquino قصد دارد اولین چهارشنبه سوری را با آتش بازی و برنامه های هیجان انگیز فراوان جشن بگیرد. .

در این مراسم حسن ریوندی استاد استندآپ کمدی ایران برای اولین بار برنامه طنز و جنگ شادی خود را در دنیای متوارس اجرا می کند. در کنار این جنگ، امیر عباس گلاب یکی از ستاره های دنیای موسیقی ایران نیز در این مراسم کنسرتی جذاب و خوش صدا برگزار خواهد کرد.

شایان ذکر است به شرکت کنندگانی که زمان بیشتری را در این مراسم سپری کنند جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد. اولین چهارشنبه تحول ایران از ساعت 18 تا 24 24 اسفند 1392 در ساختمان اکسکوینو بر روی سکوی ترانسفورماتور ماورایی برگزار می شود.

اکسکوینو

ساختمان Exquino در +30 + 74، نزدیک ساختمان Bainance در Centralland، Krippoto Valley واقع شده است. آخرین سه شنبه سال 1400 را در دگرگونی زیبا جشن بگیرید. آتش بازی و آتش بازی، نمایشگاه NFT هنرمندان ایرانی، موسیقی و خنده، تنها بخشی از این شب مفرح و جذاب خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر بر روی این پیوند کلیک کنید:

https://www.excoino.com/first-metaverse-4shanbehsuri

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما