اپلیکیشن آرامیا; مکانی برای استراحت و تمرکز بیشتر

[ad_1]

اپلیکیشن آرامیا در حوزه سلامت و سبک زندگی است و با ارائه روش های منحصر به فرد خود سعی در تسهیل تجربه زندگی کاربران دارد. تیم توسعه آرامیا سعی در ارائه تکنیک های مختلف برای تسهیل خواب یا افزایش تمرکز کاربر دارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا اپلیکیشن آرامیا را به کاربران سلامت روان معرفی کنیم.

آشنایی با اپلیکیشن آرامیا

اپلیکیشن آرامیا

شاید بهتر باشد ابتدا با مفهوم مدیتیشن آشنا شوید تا آرمیا را بهتر بشناسید. مدیتیشن استفاده از تکنیک های خاص مانند تمرکز ذهنی روی یک موضوع است که در نهایت آرامش درونی را به ارمغان می آورد. به زبان ساده، مدیتیشن را می توان به عنوان تکنیک ها و روش هایی برای تسلط بر ذهن تعریف کرد.

بسیاری از مردم ممکن است فکر کنند استفاده از این روش ها برای بهبود زندگی خود یک خرافات است، اما تحقیقات نشان می دهد که مدیتیشن استرس، اضطراب، افسردگی و درد را کاهش می دهد و در عین حال آرامش، درک و رفاه درونی را افزایش می دهد.

به همین دلیل است که تیم تولید و اپلیکیشن آرامیا از روش های اختصاصی خود برای افزایش آرامش، تمرکز، خواب آرام، کنترل درد و مدیریت استرس کاربران استفاده می کند.

اپلیکیشن آرامیا

به طور کلی، تیم آرامیا دوره‌های بسیار جامعی را ارائه کرده است که می‌توانید از آنها برای آشنایی با تکنیک‌های مختلف مدیتیشن در تمرین خود استفاده کنید. تمامی این دوره ها با صدا و “Mr” ارائه می شود. این با کمک دو بلندگوی صدا، “خانم” و “خانم” ارائه شده است. همچنین تمامی مطالب به صورت بسیار دلنشین و آرامش بخش ارائه شده است تا در ارائه این دسته از روش ها کاربردی و موثرتر باشد.

حتی اگر با تکنیک‌های مدیتیشن گسترده آشنا نیستید، لازم نیست نگران باشید زیرا صفحه اصلی به شما می‌گوید با کدام دوره‌ها شروع کنید و سپس می‌توانید دوره‌ها را همانطور که می‌خواهید ادامه دهید.

برنامه شامل دو بخش اصلی است که به طور کلی “مدیتیشن” و “تمرینات تنفسی” نامیده می شود. بخش مراقبه شامل تمام درس های مربوط به این تکنیک است که بیش از 10 درس هر کدام با مدت زمان متفاوتی است. در تمامی این دسته بندی ها از موسیقی آرامش بخش و صداهایی مانند آتش، جنگل، باران، پرواز برای آرامش کاربران استفاده می شود.

همانطور که می توانید تصور کنید، اواخر شب احتمالا بهترین زمان برای استفاده از این برنامه و محتوای آن است. البته در هر زمانی از روز قابل استفاده است، اما اگر قبل از خواب به آن مراجعه کنید، می توانید خواب راحت و آرام تری را تجربه کنید.

بخش دوم در مورد تمرین تنفس است. به طور کلی، برنامه آرامیا به طور خاص بر بحث تنفس تمرکز می کند و تیم توسعه کاربران را تشویق می کند تا در موقعیت های مختلف نفس عمیق بکشند (حتی یک رمز عبور یک بار ارسال کنند). قسمت تمرینات تنفسی نیز به همین منظور طراحی شده است و هدف آن یادآوری آموزش صحیح تنفس به شماست!

شاید آموزش تنفس برای برخی افراد عجیب به نظر برسد، اما همانطور که در این اپلیکیشن گفته شد، بهتر است بدانید که تنفس صحیح الگوی خاص خود را دارد. به طور کلی روش های مختلف تنفس با توجه به زمان دم، بازدم و حبس نفس محاسبه می شود و اپلیکیشن آن را به پنج دسته تمرین تنفسی ساده، آرامش، توجه، مربع، قلب، زمان دم در هر کدام، بازدم و نگه داشتن نفس متفاوت است. شما همچنین می توانید سبک تنفس خود را در این بخش ایجاد کنید.

به طور کلی می توان گفت اپلیکیشن آرامیا گزینه بسیار مناسبی در زمینه سلامت روان و سبک زندگی است. دنیای امروز ممکن است نیاز به یادگیری راه هایی برای خلاص شدن از شر این احساسات از نظر استرس و آرامش داشته باشد و آرامش می تواند در این امر به شما کمک کند.

اپلیکیشن آرامیا

در پایان لازم به ذکر است که طبیعتا نمی توان انتظار داشت که محتوای اختصاصی ارائه شده توسط تیم آرامیا به صورت کاملا رایگان ارائه شود. پس از ثبت نام در اپلیکیشن به مدت یک هفته می توانید از تمامی مطالب و خدمات آن به صورت رایگان بهره مند شوید اما پس از این مدت باید عضو اپلیکیشن شوید که برای عضویت مادام العمر 999 هزار تومان و برای اشتراک ماهیانه 39 هزار تومان است. تومان.

اپلیکیشن آرامیا را دانلود کنید

آرامیا هم اکنون برای سیستم عامل اندروید در دسترس است که می توانید آن را از گوگل پلی و کافه بازار دانلود کنید. نسخه تحت وب نیز تمامی خدمات را در اختیار کاربران دسکتاپ قرار می دهد. بیش از 50000 در گوگل پلی، بیش از 20000 در کافه بازار نصب شده است و در پلتفرم داخلی بر اساس 37 کاربر امتیاز 4.8 را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است که آرامیا نیز طراحی و اجرای نسبتاً خوبی دارد و بدون شک با وجود پشتیبانی و پشتیبانی بسیار خوب کاربران می توان پیشرفت بیشتری داشت.

آرامیا |  class=
  • آرامیا | مراقبه
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازندهمدیتیشن با آرامیا
  • سیستم عامل: اندروید
  • جلد: 30 مگابایت

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.