مجازات جنجالی؛ آیا داور با تیم ژاوی مهربانتر بود؟ (عکس) – سه تمرین

[ad_1]

کد خبر: 1814191 |
25 اسفند 1400 ساعت 15:45 |
10,052 بازدید |

3
نظرات

یک معضل حل نشدنی

برد شب گذشته بارسا مقابل الچه به لطف یک پنالتی جنجالی بود.

به گزارش “ورزش سه”، در سومین روز از هفته بیست و هفتم رقابت های لالیگا اسپانیا روز گذشته تیم فوتبال بارسلونا میهمان الچه بود که این دیدار با برتری 1-2 بارسا به پایان رسید.

در حالی که بارسلونا 3 امتیاز این دیدار را به دست آورد، گل فیدل چاوز در دقیقه 44 توسط الچه به ثمر رسید. ممفیس دپای در دقیقه 60 و 6 وقت قانونی با تساوی فران تورس از روی نقطه پنالتی (فرصتی که بر اثر اشتباه هند توسط ژاوی در محوطه جریمه الچه در اختیار شاگردان ژاوی قرار گرفت) به ثمر رسید. برگشت. خاویر پاستور در دقیقه 88 توسط الچه اخراج شد تا کار تیم میزبان برای فرار از شکست دشوارتر شود.

با این نتیجه بارسلونا که سیزدهمین برد خود در بیست و ششمین دیدار فصل را کسب کرده بود به رده سوم جدول امتیازی صعود کرد و فاصله سویا در رده دوم را به 7 امتیاز کاهش داد.

در نقطه پنالتی بازیکنان الچه و تیم فنی بسیار واکنش نشان دادند. در واقع هرناندز داور مسابقه ابتدا صحنه را پنالتی تشخیص نداد اما پس از مداخله VER و بررسی صحنه تصمیم به پنالتی گرفت. جالب اینجاست که دقایقی بعد صحنه مشکوکی در داخل محوطه جریمه بارسا رخ داد و این بار داور نه تنها پنالتی گرفت، VER دخالتی نکرد، توپ به وضوح به جوردی آلبا برخورد کرد.

پاره میلا ستاره تیم ال میلا در پایان بازی بسیار عصبانی شد و گفت:“وقتی در بازی اول مقابل بارسا به تساوی رسیدیم، آنها خیلی سریع گل سوم را زدند. امروز که پنالتی نبود، یک گل مشکوک دیگر به ما زدند. امسال بیشترین پنالتی را به ما زدند و نمی دانم. مشکل داوران با ما چیست

کمی بعد عکسی از آلبا در حال ضربه زدن به توپ در توییتر منتشر کرد و به داور و بارسا طعنه زد.

پس نظر کارشناسان داوری مارکا و AAS در مورد این دو صحنه چه بود؟

مارکا معتقد است هیچ یک از این دو صحنه پنالتی اتفاق نیفتاده است.

ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری AIT نیز معتقد است که اگر داور در نگاه اول پنالتی را اعلام نمی کرد، صحنه آنقدر واضح نبود که VER مداخله کند. برخورد توپ با آلبا برای او پنالتی نبود.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما