اپل تا سال 2030 با سرمایه گذاری در این بخش ها 1 تریلیون دلار درآمد خواهد داشت

[ad_1]

یک استاد دانشگاه نیویورک توضیح می دهد که اپل با خرید و سرمایه گذاری در زمینه هایی مانند بانکداری، جستجو و مراقبت های بهداشتی می تواند: تریلیون دلار درآمد سالانه دسترسی و پروژه «تجارت سیب(Apple Car) یا ماشین برقی اپل می تواند برای رسیدن به این هدف به غول فناوری برسد. سال 2030 کمک.

اگرچه اپل در ماه ژانویه به اولین شرکت سهامی عام 3 تریلیون دلاری جهان تبدیل شد، اما همچنان از برخی شرکت ها عقب است. اسکات گالووی، استاد بازاریابی در دانشگاه نیویورک، توضیح می دهد که چگونه اپل می تواند به رکورد یک تریلیون دلار برسد. درآمد سالانه توضیح می دهد که اپل اکنون است 366 میلیارد دلار چیزی بیش از یک سوم رکورد تریلیون دلاری را به دست آورد. با این حال، این رقم بسیار کمتر از 470 میلیارد دلار است. آمازون و 599 میلیارد دلار والمارت کارگردان است.

سرمایه گذاری اپل به 1 تریلیون دلار می رسد

سیب

گالووی اشاره می کند که اپل می تواند در زمینه های مختلف سرمایه گذاری کند تا به این سطح درآمد برسد. اولین حوزه ای که به آن اشاره می کند این است بانکداری زیرا اپل هم سرمایه و هم اعتمادی است که بانک ها به مشتریان و مشاغل ارائه می دهند. سیب ص (Apple Pay) و کارت سیب (اپل کارت) مالک آن است.

درباره بانک های بزرگ ایالات متحده 35 میلیارد دلار گالووی فکر می کند که بانکداری اپل می تواند تا سال 2030 به صورت سالانه به یک تجارت تبدیل شود. 75 میلیارد دلار تبدیل شدن.

راه دیگری که این استاد کالج فکر می کرد، زنگ زدن ممکن است به یک معامله چند میلیارد دلاری با اپل ختم شود گوگل Safari را به‌طور پیش‌فرض برای موتورهای جستجو راه‌اندازی کنید، زیرا اپل معتقد است حفظ جستجو در اکوسیستم خود می‌تواند کمک زیادی به آن‌ها در انجام تجارت کند.

اگرچه انتظار نمی رود اپل به اندازه گوگل از تبلیغات درآمد کسب کند، اما انتظار می رود تا سال 2030 از صنعت جستجو و تبلیغات به دست بیاید. 50 میلیارد دلار او درآمد دارد.

اگرچه اپل اخیراً به صنعت مراقبت های بهداشتی علاقه نشان داده است، گالووی خدمات بهداشتی همچنین با تبدیل کردن CVS به عنوان «ارائه‌دهنده پیش‌فرض مراقبت‌های بهداشتی آیفون» ادامه دهید. 17 میلیارد دلار کسب درآمد کنید.

در نهایت به نظر او ماشین برقی اپل می تواند به قیمت 25 میلیارد دلار بفروشد تسلا در دست بگیرید، اما بازار رو به رشد خودروهای الکتریکی احتمالاً تا سال 2030 به یک تجارت تبدیل خواهد شد 50 میلیارد دلار برای کوپرتینویی ها اتفاق می افتد. علاوه بر مشاغلی که پروفسور پیشنهاد می کند، درآمد اپل از سایر صنایع مانند سخت افزار و خدمات تا سال 2030 به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما