پوچتینو: رئال سلطان رقابت است اما ما بیشتر تمایل داریم :: ورزش سه

[ad_1]

من مسی را آماده می بینم

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری سن ژرمن از انگیزه بالای تیمش برای بازی مقابل رئال صحبت کرد.

کد خبر: 1810719 –
25 آوریل 1400 ساعت 18:35 –
7,114 بازدید

به گزارش “ورزش سه”، دیدار یک هشتم نهایی پیازگی و رئال در لیگ قهرمانان اروپا فردا در پاریس برگزار می شود. این دیدار حساسی است که برای هر دو تیم حیاتی است.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن در یک کنفرانس مطبوعاتی اطلاعاتی درباره شانس قهرمانی تیمش ارائه کرد.“فکر نمی‌کنم فشار روی یک تیم بیشتر از تیم دیگر باشد. ما به رئال مادرید احترام می‌گذاریم زیرا یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است. عملکرد افتخارآمیز رئال در لیگ قهرمانان خود گویای این موضوع است. در رئال، اینطور نیست. مهم نیست مربی کیست یا چه بازیکنانی در آنجا حضور دارند. قدرت واقعی در نام و شهرت آن است. هیچ تیمی در اینجا شانس برد ندارد و همه 50-50 است. 50 سال منتظر این عنوان هستیم، پس شاید کمی هیجان زده تر باشیم.”

اولین دروازه بانما از اصول خود پیروی می کنیم که تاکنون پاسخ داده شده است. ما دو دروازه بان درجه یک داریم و فرقی نمی کند کدام یک را تعمیر کنیم. تا اینجای کار خوب بوده است.”

جو ورزشگاه: « هواداران فردا در کنار ما خواهند بود و این برای ما بسیار مهم است. برای پیروزی به کمک آنها نیاز داریم.»

شرایط لیونل مسی:مسی در درخشش در این نوع بازی ها متخصص است و می تواند با شخصیت منحصر به فردش برای پیروزی بسیار مفید باشد. “لئو در شرایط خوبی است.”

برد با زمان مقدماتی رئال تاتنهام:“به سال 2017 برمی گردد و ما در نهایت به تیم اول گروه تبدیل شدیم. ما در ومبلی 2-1 پیروز شدیم اما اکنون مربی PSG هستم. ما تابستان گذشته ساخت این تیم را شروع کردیم و موفقیت به چیزهای زیادی بستگی دارد. ما فوق العاده هستیم. و بازیکنان شناخته شده، اما این یکی است “به رئال نگاه کنید، آنها سابقه ناموفقی در لالیگا و کوپا دل ری دارند، اما آنها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند.”

آخرین نامه:«ما ایده های روشنی برای این بازی داریم. باید جلو برویم و باور کنیم که در مسیر درستی هستیم. ما باید مطمئن شویم که این راه ما را به پیروزی می رساند.»

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما