اپل واچ علائم مشکل تیروئید را ماه ها قبل از تشخیص پزشک تشخیص می دهد & زومیت

[ad_1]

یک دانشجوی پرستاری استرالیایی دارندگان اپل واچ را تشویق می کند تا هشدار ضربان قلب را فعال کنند. این به این دلیل است که دستگاه می‌تواند علائم تیروئید را برای ماه‌ها قبل از تشخیص آن تشخیص دهد.

به گزارش Apple Insider، اعلامیه‌های ضربان قلب اپل به بسیاری از افراد کمک کرده است تا مشکلات قلبی را شناسایی کنند و آنها را تشویق کرده است تا به دنبال مراقبت‌های پزشکی بیشتر باشند. پست اخیر TickTook نشان داد که اپل واچ قادر به تشخیص اولین تغییراتی است که ماه‌ها بعد قابل تشخیص است.

در 2 فوریه، لورن ویدیویی را در TickTock به اشتراک گذاشت و بینندگان را تشویق کرد تا اعلان‌ها را برای تشخیص ضربان قلب پایین و بالا، ریتم‌های نامنظم و سطح آمادگی قلبی فعال کنند. این دانشجوی پرستاری ساکن سیدنی در ویدئویی که توسط The Independent تماشا کرد، اظهار داشت که باید مدت‌ها پیش این ویژگی‌ها را فعال می‌کرد.

تشخیص تیروئید با اپل واچ

لورن گفت که او چند هفته پیش به بیماری تیروئید مبتلا شده است. با این حال، او گفت:

اگر اپل واچ به من در مورد دره تغییر هشدار داده بود، متوجه می شدم که چیزی در حال رخ دادن است.

لورن ولی گفت: “Lauren Valley در کنار تصویر نمودار برنامه سلامت”.

من می توانستم به جای اینکه منتظر بدتر شدن علائم باشم، در ماه اکتبر به دکتر مراجعه کنم. وقتی این کاهش چشمگیر طی چند روز اتفاق افتاد، به این معنی بود که سیستم قلبی عروقی من قبلاً خوب کار نمی کرد.

مقاله مرتبط:

این کاهش با علائم دیگری مانند خستگی، حساسیت به گرما، افزایش وزن، خشکی پوست و افزایش تحریک پذیری همراه است. پزشک لورن در سپتامبر تشخیص داد که او مشکل تیروئید دارد و از آن زمان تاکنون تحت درمان است.

لورن گفت:

ای کاش تمام تنظیمات اپل واچ را باز کرده بودم تا متوجه تغییرات شده و زودتر به پزشک مراجعه کنم.

ویدیوی لورن از زمانی که در TickTock پست شده است توسط بیش از 351000 نفر تماشا و 2500 بار لایک شده است. بررسی‌های ویدیو درباره ویژگی‌های قلب اپل واچ، از جمله جمع‌آوری داده‌های ضربان قلب برای استفاده توسط پزشکان، مثبت بود.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما