ایران حق شکست ازبک ها را ندارد

[ad_1]

کد خبر: 1964593
در 20 سپتامبر 1402 ساعت 07:12
999 بازدید

0
چشم انداز

شرایط سخت امید با وجود دو پیروزی پرگل؛

تیم امید از قرار گرفتن در یکی از سخت ترین گروه ها در این مرحله متأسف بود.

ایران حق شکست ازبک ها را ندارد

به گزارش “ورجه سای”، تیم امید ازبکستان در دوره قبلی مسابقات امیدهای قهرمانی آسیا (2022) نایب قهرمان شد، در سال 2020 چهارم شد و در سال 2018 به مقام قهرمانی دست یافت.

این کشور در این سال ها سرمایه گذاری خوبی در رده های پایه داشته است و تیم جوانان کشور در جام جهانی اخیر موفق شد به هجدهمین دوره نهایی صعود کند. برخی از بازیکنان آن تیم در تیم فعلی امید ازبکستان نیز حضور دارند.

شکست دادن تیم امید ازبکستان در خانه کار آسانی نخواهد بود، هرچند تیم امید بازیکنان با استعدادی دارد که می توانند در این بازی سه امتیازی شوند.
مقام دومی امید رویای او را برای حضور در المپیک به خطر می اندازد. از یازده گروه تنها چهار تیم صعود کردند که ایران هم می توانست یکی از این تیم ها باشد.

بسیاری از گروه ها در این مرحله سه تیمی هستند و برای محاسبه بهترین تیم های دوم، نتیجه آنها در مقابل تیم چهارم گروه لحاظ نمی شود. این فرمول به ضرر تیم امید است که با وجود اینکه همچنان یکی از بهترین تیم های دوم در پایان روز دوم مسابقات بود، هر دو بازی خود را با نتایج پرگل بردند.

1923374

در حال حاضر تیم امید پس از تیم امید ترکمنستان دومین تیم برتر امید است. در این جدول که بدون احتساب بازی سایر تیم ها مقابل تیم چهارم گروه تنظیم شده است، ترکمنستان، ایران و کویت با سه امتیاز و تفاضل گل +4 اول تا سوم هستند. مالزی با سه امتیاز و اختلاف +2 چهارم است. یمن، تاجیکستان، عمان و فلسطین هر کدام سه امتیاز و کامبوج، میانمار و امارات هر کدام یک امتیاز دارند.

جدول بعد از روز سوم بازی ها تغییر می کند اما با اتفاقاتی که در گروه ها رخ داد، تساوی مقابل تیم امید ازبکستان می تواند صعود آنها به مرحله نهایی انتخابی المپیک را قطعی کند. به جز ایران، تنها تیم های کویت، امارات، مالزی، تاجیکستان و ترکمنستان می توانند چهار امتیاز این جدول را کسب کنند و شاگردان عنایتی در صورت تساوی در دیدار با ازبکستان قطعا در جمع چهار تیم برتر با تفاضل گل قرار خواهند گرفت. .

1923375

باخت مقابل ازبکستان اما تیم امید را پشت سر می گذارد و در این صورت باید منتظر تمام شدن بازی های گروهی باشیم. البته خوبیش این است که تیم امید با سه برد متوالی و اقتدار صعود خواهد کرد.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما