علت توقف خطوط تولید تویوتا مشخص شد. فضای ناکافی دیسک!

[ad_1]

خبر چند روز پیش بود کارخانه های تویوتا به طور موقت تعطیل شدند در ژاپن، اولین تیتر چند مجله خودرو شد. حالا پس از مدتی این شرکت ژاپنی با انتشار اطلاعیه ای علت این حادثه را توضیح داده است. بر اساس این اطلاعیه، کارخانه های این شرکت به دلیل فضای ناکافی دیسک مجبور به تعطیلی شدند.

چرا کارخانه های تویوتا باید تعطیل می شدند؟

کمی به عقب برگردیم. صبح روز نهم مرداد تولید 28 دستگاه تویوتا در 14 کارخانه متوقف شد. مربوط به اتفاقات روز قبل 28 مرداد بود. نگهداری و تعمیرات معمول در این روز طبق روال انجام شد، اما نتیجه متفاوت بود. همانطور که تویوتا اعلام کرد، پس از حذف و مدیریت داده ها، علت فضای ناکافی دیسک خطایی رخ داده و عملکرد یک سیستم مهم مختل شده است.

از آنجایی که سرورها بر روی یک سیستم در حال اجرا هستند، امکان بازیابی نسخه پشتیبان نیز مختل شده و عملیات سوئیچ خودکار سرور با شکست مواجه خواهد شد. این عوامل در نهایت باعث شد تویوتا فعالیت کارخانه های خود را متوقف کند. بعد داده ها را به سروری با فضای ذخیره سازی بیشتر منتقل کنیدعملیات در کارخانه های تویوتا به حالت عادی بازگشت.

کارخانه های تویوتا به طور موقت تعطیل شدند

در حال حاضر کارخانه های تویوتا در حال فعالیت هستند طبیعی است این شرکت تاکید کرده است که پس از شناسایی علل و رفع نواقص موجود، اقدامات لازم را برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه انجام داده است.

شایان ذکر است، تویوتا از SUV های لوکس و نخبه در این نام رونمایی کرد. یک قرن، باز هم مورد توجه رسانه های خودرویی قرار گرفته است; این SUV جدید به موتور هیبریدی پلاگین و هر ماه مجهز شده است فقط 30 واحد در کارخانه طاهارا تولید خواهد شد. این SUV بزرگ بیشتر برای افرادی مناسب است که راننده خود را دارند و کیفیت کابین، راحتی و راحتی صندلی عقب برایشان اولویت اصلی است. همانطور که در مقدمه قرن اشاره کردیم، با این خودرو 170 هزار تومان قیمت گران ترین مدل تویوتا است.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما