اینتل از نسل دوم تراشه Bonanza Mine برای استخراج کارآمد بیت کوین – Zomit رونمایی کرد

[ad_1]

غول تراشه های کامپیوتری اینتل تراشه استخراج جدید خود را معرفی کرد. این تراشه 3600 واتی برای افزایش کارایی فرآیند استخراج بیت کوین ساخته شده است.

طبق گفته QuintelGraph، اینتل به طور رسمی از نسل دوم تراشه استخراج بیت کوین خود در کنفرانس بین المللی IEEE (ISSCC) 2022 رونمایی کرد. شایان ذکر است این کنفرانس به صنعت الکترونیک و ساخت تراشه اختصاص دارد. به گفته این شرکت، معدن Bonaza (MBZ2) یک ASIC استخراج بیت کوین با ولتاژ فوق العاده پایین با حداکثر توان خروجی 40 تریلیونم ثانیه است.

اینتل بونزا معدن 2

اینتل در سال 2018 حق ثبت اختراع یک چیپ ماینینگ با کارایی بالا را به ثبت رساند. در بخشی از توضیحات ثبت اختراع آمده بود که مصرف برق به طور کلی تا 15 درصد کاهش می یابد. نمایندگان اینتل هدف از توسعه این تراشه را رقابت با شرکت‌های معروف در حوزه استخراج ارز دیجیتال از جمله MicroBT، Bitcoin و Nvidia اعلام کردند.

اینتل چندین سال برای طراحی بهینه سازی شده ASIC SHA 256 کار کرده است. اقدامی که با فعالیت های هدفمند در آزمایشگاه های شرکت آغاز می شود.

انتظار می رود تراشه های BMZ2 از همان معماری نسل اول تراشه ماینینگ BMZ1 استفاده کنند. BMZ2 توسط 300 تراشه متصل به منبع تغذیه 3600 وات، با توان کل تا 40 شم در ثانیه در محیط ایده آل تغذیه می شود.

اینتل بونزا معدن 2

نسل دوم ماینر بیت کوین اینتل می تواند 2293 وات انرژی مصرف کند که توان متعادلی در حدود 40.44 تریلیون را ارائه می دهد، به این معنی که مصرف بهینه انرژی حدود 56.97 ژول در هر دلتا را دارد. برای مقایسه، قیر Antminer S19j ASIC با توان مصرفی 3100 وات دارای قدرت تقریبی 90 سوسو زدن در ثانیه است که بازده آن را به 34.5 ژول در هر سوسو می رساند.

علاوه بر این، BMZ2 همچنین دارای گزینه ای برای عملکرد بهتر در حالت های با راندمان بالا و صرفه جویی در انرژی برای تنظیم مصرف برق با توجه به هزینه در درجات مختلف راندمان استخراج است.

سختی شبکه بیت کوین

مقاله مرتبط:

اینتل هنوز به طور رسمی تاریخ انتشار تراشه استخراج بیت کوین نسل دوم و الزامات فنی برای راه اندازی ماینر را اعلام نکرده است. با این حال، دشواری استخراج در شبکه بیت کوین همچنان صعودی است و نشانه ای قوی از افزایش انعطاف پذیری دره در برابر حملات شبکه را نشان می دهد. مشکل استخراج در شبکه پادشاه ارزهای دیجیتال پس از جهش از 188.40 فلر به 31.69 درصد در تنها یک روز، با 248.11 هش exexation در ثانیه به اوج خود رسید.

با افزایش نرخ هش بیت کوین، تجهیزات استخراج این ارز دیجیتال باید برای ارائه عملکرد بهتر و در عین حال مصرف انرژی کمتر تکامل یابد.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما