اینتل Bonanza Mine به تفصیل برای استخراج بیت کوین معرفی شد | دیجیاتو

[ad_1]

اینتل در کنفرانس بین المللی مدارهای حالت جامد (ISSCC) برای جزئیات بیشتر در مورد پردازنده اختصاصی صدور ارزهای دیجیتال (ASIC). معدن بونانزا منتشر شده. این شرکت همچنین توضیح می دهد که چگونه می توان 300 عدد از این تراشه ها را به یک سیستم استخراج 3600 وات برای منبع تغذیه تبدیل کرد. 40 در ثانیه موفق شدن.

اینتل می گوید تمام اجزای مورد نیاز برای استخراج آن را در یک کامپیوتر جمع و جور جمع آوری کرده و آن را نامگذاری کرده است. سیستم معدنی Bonanza آن را قرار دهید. این سیستم شامل چهار هش، یک کنترلر FPGA اینتل، چهار فن و یک منبع تغذیه قابل برنامه ریزی است.

سیستم استخراج اینتل Bonanza

در تصویر منتشر شده از نمونه مرجع این دستگاه، چهار کارت زیر سیستم فن به صورت عمودی در سمت چپ بدنه، واحد کنترل و منبع تغذیه روی آن دیده می شود. همانطور که مشاهده می شود این سیستم از واحد کنترل FPGA و مدار فوق استفاده می کند که دارای هسته می باشد. قشر بازو کارگردان است. این هسته به اشکال زدایی در اینتل ماینر کمک می کند.

سیستم استخراج اینتل Bonanza

سیستم اینتل عملیات استخراج را انجام می دهد و داده های خود را به حلقه قفل فاز (PLL) ارسال می کند. سپس نتیجه را تایید می کند و از طریق رابط اترنت با استخرهای استخراج مذاکره می کند. با سایر تراشه های BonanzaMine یا BMZ1 همچنین از طریق پروتکل UART انجام می شود.

مجموع هر هش برد 75 BonanzaMine ISIC ایجاد شده است که می تواند 8875 ولت برق ورودی را در هر گروه ISIC به 355 میلی ولت تبدیل کند. هر تراشه سکه Bonanza ارتباط سریال UART با سرعت 10 مگابیت بر ثانیه به واحد کنترل متصل می شود و قدرت مکش را فراهم می کند. هر برد همچنین دارای یک میکروکنترلر است که سطح دما و ولتاژ را کنترل می کند.

اینتل ای Bonanza Mine

بهینه سازی معدن اینتل Bonanza برای استخراج بیت کوین

اندازه قالب BonanzaMine 4.14 x 3.42 میلی متر است و با فرآیند تولید 7 نانومتر ساخته شده است. هر یک از سیستم های اینتل 300 روز این باعث می شود که اندازه تراشه ها به 4248 میلی متر مربع برسد. فقط چیپس استخراج بیت کوین بلوک ژنراتور موتور هش دوگانه ISAIC بهینه شده SHA256 است.

هر روز 258 موتور مکش مجتمع مالک هنگامی که یک موتور به نانسی یا شماره طلایی منتقل می شود، اطلاعات برای تأیید به کنترل کننده بازگردانده می شود. هر موتور هش با یک هش منحصر به فرد از درخت ریشه مرکل قابل اجرا برنامه ریزی شده است. 19350 بار اجرا اجازه می دهد برای هر برد.

شرکت چیپ هنوز تاریخ عرضه یا قیمت این سیستم یا تراشه های آن را اعلام نکرده است.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما