پتنت جدید ایرپاد اپل نحوه ردیابی فعالیت های ورزشی با این محصول – زومیت را نشان می دهد

[ad_1]

یک پتنت برای سیستم بی‌سیم تشخیص نوردهی، که توسط Appinsider در 17 فوریه منتشر شد، نشان می‌دهد که ایرپاد ممکن است دارای سنسورهایی برای جمع‌آوری اطلاعات جهت‌گیری، مانند اندازه‌گیری شتاب‌سنج در حین حرکات کاربر باشد. همچنین دستگاه الکترونیکی اصلی می تواند به صورت بی سیم با گوشی موجود در گوش کاربر ارتباط برقرار کند. این ویژگی احتمالاً بخشی از سیستمی است که هنگام ارزیابی عملکرد کاربر از روال حرکت سر یا سایر برنامه های ورزشی، آموزش و بازخورد لازم را در اختیار کاربر قرار می دهد.

روغن بدن با Galaxy Watch 4 Classic

به گفته Digital Trends، اگر این پتنت به طور کامل اجرا شود، اپل می تواند از حسگرهای AirPad برای تشخیص حرکات فیزیکی استفاده کند و به دستگاه هایی مانند تلفن هوشمند یا ساعت هوشمند شما اجازه دهد تشخیص دهند که تمرینات به درستی انجام می شوند. در حال حاضر، اپل واچ می تواند دویدن و حرکات شما را تشخیص دهد. اما اگر هنگام شروع آموزش این ویژگی را تنظیم نکنید، این اعلان پس از چند دقیقه ظاهر می شود. در این صورت چه در حال دویدن یا پیاده روی در شهر باشید، ضربان قلب شما اندازه گیری می شود. AirPods می‌تواند یک گام فراتر برود و بر اساس ارائه بازخورد شنیداری لازم، اطلاعات مربوط به حرکات و ژست‌های شما را جمع‌آوری کند.

فرض کنید یک مربی Apple Fitness Plus به شما می گوید که سر خود را تا انتها به سمت چپ بچرخانید. اما گردن خود را فقط تا نیمه در جهت اعلام شده بچرخانید. تحت این شرایط، ایرپاد شما ممکن است کلمات تشویق کننده ای مانند “شما می توانید این کار را انجام دهید”، “شما تقریبا آماده هستید”، “به تلاش خود ادامه دهید” ارائه دهد. علاوه بر این، بازخورد صوتی ایرپاد را می توان با توجه به کمکی که نیاز دارید تغییر داد.

پتنت ایرپاد اپل

در بخشی از توضیحات این پتنت آمده است:

بازخورد، مانند بازخورد شنیداری، احتمالا بر اساس ارزیابی عملکرد کاربر در روال حرکت سر است. اقدامات مناسب دیگری مانند گزارش عملکرد و هشدار نیز می تواند انجام شود.

پتنت ایرپاد اپل

مقالات مرتبط:

جالب اینجاست که در توضیحات این پتنت به هیچ سخت افزار جدیدی که این قابلیت های بالقوه را ارائه دهد اشاره نشده است. اپل ایرپاد پرو و ​​نسل سوم ایرپاد در حال حاضر از شتاب سنج های حرکتی و صدا استفاده می کنند. این حسگرها برای فعال کردن ویژگی صوتی فضایی استفاده می شوند. با این حال، دلیلی وجود ندارد که از آنها همانطور که در پتنت نشان داده شده استفاده نشود. ممکن است برای ارائه این ویژگی های جدید فقط به به روز رسانی های نرم افزاری نیاز داشته باشیم.

با این حال، این حق اختراع امکان چندین حسگر اضافی مانند ژیروسکوپ و قطب نما یا فناوری های عجیب و غریب مانند سنسورهای اکو را پیش بینی می کند. بنابراین می توان انتظار داشت که اپل این ویژگی ها را در نسل بعدی ایرپاد ارائه دهد.

در حال حاضر، ایرپاد علاقه مندان به تناسب اندام را تشویق می کند که این هدفون را به دستگاه آموزشی Peloton خود وصل کنند تا بتوانند به مربیان شما گوش دهند. مربی پلتون شما نمی تواند بگوید که در تمرینات خود تقلب می کنید یا خیر. اما اگر پتنت جدید اپل درست باشد، سنسورهای AirPod این کار را انجام خواهند داد.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما