اینیستا: من عاشق کاپیتان سوباسا بودم – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814451 |
18 شهریور 1400 شهریور 11:39 |
4076 بازدید |

5
نظرات

پیوستن به ویسل کوبه تصمیم درستی بود

آندرس اینیستا ستاره سابق بارسلونا از تصمیم خود برای بازی در فوتبال ژاپن خوشحال است.

به گزارش “ورزش سه”، اینیستا با بارسلونا روزهای درخشانی را در فوتبال اسپانیا سپری کرد و قهرمانی ها و افتخارات زیادی را به دست آورد.
این بازیکن در سال 2018 با خداحافظی با بارسلونا تصمیم گرفت برای بازی در وسل کوبه به ژاپن برود و علیرغم پیشنهاد کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس.
اینیستا در مصاحبه ای قبل از انتشار کتاب اینیستا در ژاپن، که اولین تجربه او پس از پیوستن به این کشور بود، گفت: با گذشت زمان، احساس می کنم پیوستن به کوبه تصمیم درستی در زندگی حرفه ای من بود. “من خودم خریدم.”
او با اشاره به اینکه شناخت خاصی از فوتبال ژاپن ندارد، گفت: من تصویری از ژاپن نداشتم. کاپیتان سوباشی کارتون مورد علاقه من بود و توانستم به کشوری که این کارتون در آن ساخته شد بیایم. من همچنین با پروفسور یویچی تاکاهاشی ملاقات کردم و از این بابت بسیار خوشحالم.
ستاره سابق بارسلونا درباره انتشار کتاب جدیدش گفت: این یک افتخار بود، اما برای من واقعا جالب و هیجان انگیز است. حضور در ژاپن برای من نقطه عطف مهمی بود زیرا مدت طولانی در بارسلونا زندگی کردم. من این کتاب را منتشر کردم زیرا می خواستم این تجربه زیبا را به اشتراک بگذارم.»

اینیستا با بیان اینکه ژاپن پس از تمدید قراردادش با ویسل کوبه در ماه می 2021 به خانه دوم او تبدیل شده است، در بخشی از کتابش اشاره کرد که دوست دارد با بومیان ژاپنی زندگی کند و نمی خواهد مانند مسافری باشد که فقط اینجا می ماند. در این کشور قحطی است».
وی ادامه داد: البته تفاوت‌های فرهنگی زیادی وجود دارد، اما دوست دارم وارد این فرهنگ شوم و تا حد امکان با آن ارتباط برقرار کنم. این کشور امن و آرام و تجربه ای عالی برای رشد کودکان است. این شهر باعث شده که من و خانواده ام بسیار استقبال کنند.
هافبک اسپانیایی در مورد تجربه خود از زندگی در شهرهای ژاپنی دور از مرکز شهر گفت: جزیره روکو نیز مکان بسیار خوبی است، اما زندگی در مرکز شهر باعث آرامش می شود و می توانید احساس نزدیکی به قلب شهر داشته باشید. قدم زدن در کنار دریا، قدم زدن، رفتن به خرید با بچه ها، همه ما در پارک بازی می کنیم. من دارم از این شهر لذت میبرم در تراس خانه چمن مصنوعی وجود دارد و من می توانم در آنجا تمرین کنم.
وسل کوبه پس از حضور این بازیکن تغییرات زیادی را پشت سر گذاشت و موفق شد اولین جام قهرمانی خود را در جام امپراتوری ژاپن کسب کند. آنها همچنین در چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا هستند و فصل گذشته در J.League سوم شدند که بهترین رتبه در تاریخ باشگاه است.

اینیستا گفت: “من به ژاپن آمدم تا در پروژه بزرگ Wessel Kobe شرکت کنم، اما فکر نمی کردم اینقدر طول بکشد.” حالا خوشحالم که باشگاه من را متقاعد کرد. به همین دلیل است که می خواهم مدت بیشتری در این تیم بمانم.”
وقتی از او پرسیده شد که آیا روزی می‌تواند تیم ملی ژاپن را مدیریت کند، گفت: “هیچکس آینده را نمی‌داند. من می‌خواهم تمام تلاشم را برای رشد وسل کوبه انجام دهم تا بتوانم خاطرات خوبی برای آینده به یادگار بگذارم. خوشحال خواهم شد. اینکه روزی سرمربی تیم ملی ژاپن شوم، اما ابتدا باید مدرک مربیگری بگیرم.» آنچه می توانم با اطمینان بگویم این است که خوشحالم و تجربه بسیار خوبی در این شهر دارم.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما