مربی اسطوره آرژانتین اشک در آمد – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813612 |
13 اسفند 1400، 15:00 |
15,105 بازدید |

2
نظرات

پس از تماشای مستند “دکتر فوتبال بیلاردو”

کارلوس بیلاردو، مربی مشهور آرژانتینی که مدت ها در بستر بیماری بود، با دیدن اولین قسمت از مستند خود شوکه شد.

به گزارش “ورزش سه”، کارلوس بیلاردو در جام های جهانی 1986 و 1990 سرمربی آرژانتین بود و این تیم را به قهرمانی و مقام دوم رساند. او در سن 83 سالگی که مربی تیم بوکا جونیورز نیز بوده در خطر مرگ قرار دارد.

سال گذشته، بیلاردو پس از یک مصاحبه رادیویی دچار حمله عصبی شد و توسط پزشکان در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت. او همچنین از افسردگی شدید رنج می برد تا اینکه یک سال از مرگ دیگو مارادونا به او اطلاع ندادند.

پنجشنبه 24 فوریه (8 روز پیش) مجموعه مستندی از زندگی و دوران مربیگری کارلوس سالوادور بیلاردو از شبکه “اچ بی” او مکس پخش شد و نه تنها همه ورزش دوستان، بلکه خانواده او و به خصوص خودش را تحت تاثیر قرار داد. . بیلاردو همچنان در یک کلینیک خصوصی است و پس از تماشای قسمت اول مستند، نتوانست جلوی خود را بگیرد و شروع به گریه کرد. این مسئله ای است که باعث می شود پزشکان از او بخواهند که خیلی هیجان زده نشود.

مستند «بیلیارد دکتر فوتبال» فراتر از خود ورزش است. داستانی که نشان از علاقه او به فوتبال دارد. مستندی درباره خانواده، ریشه و چگونگی خروج او از استودیانتز د لا پلاتا و پیروزی او بر دیگو مارادونا در جام جهانی 1986.

در این مستند همچنین خوان سباستین ورون، اسوالدو زوبلدیا، اسکار روجری، سرجیو گوگوچیا، نری پمپیدو، جوستی، خورخه بوروچاگا، چیچو باتیستا، واسکو اولارتوچیا و چولو سیمئونه حضور دارند. مجموعه ای از لحظات و احساسات بی نظیر و فراموش نشدنی.

پس از پخش قسمت اول، دستیار سابق بیلاردو، میگل لنگل لمه، به برنامه رادیویی “Super Deportivo” گفت که با پزشکان همراه بیلاردو صحبت کرده و به او گفته است که قسمت اول را دیده است. سریال تلویزیونی: “بیلاردو “قسمت اول سریال را دید و توسط دانیلا (دخترش) منفجر شد.”
او گفت: “ببین چقدر دانیلا کوچک است” و بعد شروع به گریه کرد. پزشکان گفتند که فیلم باید متوقف شود تا او بتواند بر احساسات خود غلبه کند. بیلاردو سپس مستند را کمی کندتر تماشا کرد. سپس پزشکان به او گفتند که باید یک هفته یا 10 روز صبر کند تا بقیه مستند را تماشا کند.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما