پایان دوئل ناواس و دوناروما: یک نفر باقی ماند! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1813665 |
13 شهریور 1400 شهریور 18:59 |
1340 بازدید |

0
نظرات

به نظر می رسد مدیران پاری سن ژرمن تصمیم گرفته اند به زوج کیلور ناواس و جانلوئیجی دوناروما پایان دهند.

به گزارش “ورزش سه”، دوناروما تابستان گذشته به پی اس جی پیوست که با عملکرد خوب ناواس در دروازه این تیم رقابت جدی ایجاد کرد.
حالا مدیران پاری سن ژرمن به نقطه بی بازگشتی رسیده اند و تصمیم گرفته اند برای فصل آینده تنها یکی از این دو دروازه بان را در تیم نگه دارند و آن فرد دوناروما است.
این تصمیم نه تنها به دلیل هزینه خرید این بازیکن در تابستان گذشته، بلکه به دلیل عملکرد خوب دوناروما در تیم ملی ایتالیا و حضور او در فضای رقابتی گرفته شد.
مشکل اصلی در وهله اول حضور در رختکن با بازیگران و قهرمانان بزرگ است. نشستن در کنار بازیکنان بزرگی از دیماریا گرفته تا سرخیو راموس، از مسی تا نیمار و امباپه، هضم آن برای بازیکنان اولیه کار آسانی نیست.


بنابراین تطبیق دوناروما با این تیم آسان نبود، به خصوص اینکه آنها مستقیماً با ناواس روبرو شدند و شکست دروازه بان ایتالیایی در ابتدای این دیدار غیرقابل انکار است.
این شرایط امروز دیگر وجود ندارد. اگرچه پوچتینو به بازی با هر دو دروازه بان خود در لیگ فرانسه ادامه می دهد، اما بدون شک دوناروما چند قدم جلوتر است و آماده تبدیل شدن به نقطه قوت بعدی این تیم است.
روزنامه اسپانیایی Don Balon مدعی است که دوناروما بدون شک گزینه اول PSG در فصل آینده خواهد بود، زیرا عملکرد این بازیکن برای پوچتینو و مدیران باشگاه کاملاً قانع کننده است.
از سپتامبر و اکتبر وضعیت این بازیکن کاملاً تغییر کرده است، او اکنون در جام حذفی فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و این یک تجربه عالی برای این بازیکن 23 ساله است که اولین ماجراجویی خود را در خارج از ایتالیا پشت سر گذاشته است. سر پایین
علیرغم تلاش پی اس جی برای جذب دوناروما در پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته، آنها قرارداد جدیدی با ناواس امضا کردند تا این دروازه بان را تا سال 2024 در پارک دو پرنس نگه دارد، اما اکنون به نظر می رسد شرایط با شایعات مربوط به آینده او مطابقت دارد. تغییر کرد.
ناواس اکنون 35 سال سن دارد و می داند که نظر مدیران این تیم تغییر کرده و با توجه به حضور دوناروما در لیست اصلی، دیگر تصمیم نمی گیرد روی نیمکت منتظر او بماند.

از سوی دیگر، دروازه بان سابق رئال مادرید از چندین لیگ معتبر اروپایی پیشنهاداتی دریافت کرده است که از جمله آنها می توان به پیشنهاد مهم انتقال به نیوکاسل اشاره کرد که با تکیه بر منابع مالی بن سلمان تصمیم به تشکیل تیمی رقابتی برای فصل آینده گرفته است. .

منبع: Fanpage.it

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما