ایکس نوین – تجارت آسان و امن ارزهای دیجیتال با زومیت

[ad_1]

با استفاده از خدمات اکس نوین بدون نیاز به حساب ارزی و با استفاده از ریال می توانید حدود 40 ارز رمزنگاری شده معتبر را خریداری و بفروشید. همچنین تمامی تراکنش ها به صورت خودکار در ایکس نوین انجام می شود و شما می توانید موجودی خود را به صورت آنی به تومان برداشت کنید.

همچنین می توانید ما را به دوستان خود معرفی کنید و از ایکس نوین جایزه بگیرید. این باعث افزایش موجودی حساب شما می شود. با خدمات و پشتیبانی 24 ساعته ایکس نوین، دیگر لازم نیست نگران مشکلات معاملاتی یا عدم یافتن پاسخ باشید. زیرا به راحتی می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ما تماس بگیرید و مشکل خود را حل کنید.

اکس نوین

معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

امروزه تعداد صرافی های آنلاین ایرانیان در حوزه ارزهای دیجیتال روز به روز در حال افزایش است. بنابراین، معامله گران همیشه با یک چالش روبرو هستند: چگونه بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی را انتخاب کنیم؟

امنیت

برای اطمینان از ایمن بودن صرافی، ابتدا باید روند پیوستن به آن را در نظر بگیرید. خرید آنلاین بدون احراز هویت عموماً امنیت کمتری را فراهم می کند. زیرا هویت خریدار و فروشنده ناشناس است که می تواند زمینه لازم برای کلاهبرداری را فراهم کند.

همچنین باید مراقب باشید که این صرافی چگونه از آن برای نگهداری دارایی های ارز دیجیتال شما استفاده می کند. صرافی هایی که از روش های ذخیره سازی سرد استفاده می کنند اغلب امنیت زیادی در نگهداری پول دارند. زیرا استفاده از این روش احتمال هک شدن و از دست رفتن دارایی ها را کاهش می دهد.

وام مبادله ای

قابل اعتماد بودن صرافی و تعداد کاربرانی که از آن استفاده می کنند یکی از مهمترین معیارها در انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال است. هنگام انتخاب، باید نظرات کاربران را نیز در نظر بگیرید و با افرادی که قبلا از خدمات صرافی استفاده کرده اند مشورت کنید.

همچنین تاریخچه فعالیت بازار سهام و حجم معاملات روزانه را بررسی کنید. برای اینکه در دام کلاهبرداران نیفتید، بهتر است یک صرافی شناخته شده را انتخاب کنید که اکثر افراد همکاری با آن را توصیه می کنند.

سادگی فرآیند ثبت نام و استفاده از بسترهای معاملاتی

یکی از مهم ترین اقداماتی که در فرآیند ثبت صرافی های معتبر باید انجام شود، تایید هویت ثبت نام کنندگان و صاحبان حساب است. احراز هویت مشتری به جلوگیری از بسیاری از کلاهبرداری ها و پولشویی کمک می کند. صرافی هایی که مشتریان خود را ناشناس نگه می دارند معمولاً سهم بازار زیادی ندارند. بنابراین نمی توان معاملات حرفه ای روی آنها انجام داد.

در ضمن این پروسه باید تا حد امکان کوتاه باشد تا بتوانید در اسرع وقت در بازار فعال شوید. خرید ارز دیجیتال برای شروع. ما در ایکس نوین سعی می کنیم در کمتر از 24 ساعت مراحل احراز هویت را به پایان برسانیم و انجام این مرحله را به تاخیر نیندازیم.

اکس نوین

پشتیبانی 24 ساعته دریافت کنید

به لطف این ویژگی می توانید به طور منظم با مسئولان بورس در تماس باشید و سوالات و ابهامات خود را مطرح کنید. همچنین، صرافی هایی که پشتیبانی 24 ساعته ارائه می دهند، می توانند در صورت بروز مشکل، به سرعت آن را برطرف کنند.

کمیسیون فروش پایین

برخی از صرافی ها به عنوان خریدار و فروشنده ظاهر می شوند و مستقیماً با مشتریان خود معامله می کنند. اما در برخی موارد، صرافی تنها یک بازار پشتیبان و بستری برای دسترسی خریداران و فروشندگان به یکدیگر است. صرافی های نوع دوم معمولا هزینه کمتری دارند.

ما در ایکس نوین تمامی خدمات را با کمترین پورسانت به شما ارائه می دهیم. این هزینه هم از خریدار و هم از فروشنده دریافت می شود. نکته مهم در اینجا این است که هر چه حجم معاملات شما در روز بیشتر باشد، کارمزد شما کمتر خواهد بود. در بیشتر موارد، X-Novin حدود 0.33٪ از ارزش معامله را به عنوان کمیسیون دریافت می کند.

پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف

هنگام انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی باید مراقب باشید که این صرافی فعالیت شما را محدود به چند ارز دیجیتال نکند. شما باید بتوانید با استفاده از صرافی های آنلاین انواع ارزهای دیجیتال قدیمی و جدید را خریداری و بفروشید. زیرا تجربه نشان داده است که در اکثر موارد خرید و فروش ارزهای دیجیتال جدید، بیت کوین بخر و اتریوم می تواند شما را بسیار سریعتر سودآور کند. ما در X-Novin این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا 40 ارز دیجیتال معتبر را در این پلتفرم معامله کنید.

شکاف قیمت و قیمت

اگر تفاوت یا تفاوت قیمت زیادی بین قیمت خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی وجود دارد، باید نتیجه بگیرید که قیمت گذاری توسط خود صرافی انجام می شود. بنابراین بهتر است در این صرافی ها معامله نکنید، در عوض باید به صرافی هایی مراجعه کنید که به کاربران قیمت می دهند. در عین حال صرافی ها بر قیمت گذاری نظارت می کنند و در نهایت قیمتی معقول و منصفانه ارائه می دهند.

به عنوان مثال، در X-Novin شما دو گزینه برای معامله ارزهای دیجیتال دارید. با استفاده از اولین سرویس که دستور قیمت گذاری نام دارد، می توانید برای مقدار ارز دیجیتالی که می خواهید بخرید یا بفروشید، قیمت تعیین کنید.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما