چگونه اپلیکیشن ها و سرویس های گوگل را در گوشی های هواوی اجرا کنیم؟ – زومیت

[ad_1]

گوگل به دلیل تحریم های هواوی، گوگل را متوقف کرده است، گوشی های هوشمند جدید این شرکت دیگر از سرویس های گوگل در دسترس نیستند. جدای از عدم وجود Google Play، بزرگترین فروشگاه برنامه اندروید، ممکن است برنامه‌ها یا برخی از سرویس‌ها و گزینه‌ها کار نکنند که نیاز به اجرای روان سرویس‌های Google در گوشی‌های هواوی دارند.

بدنه بسیاری از اپلیکیشن های مهم که این روزها بسیاری از کاربران با آن سروکار دارند از چارچوب سرویس های گوگل استفاده می کنند. بدون این خدمات، سرویس‌های مبتنی بر مکان بسیاری از برنامه‌ها کار نمی‌کنند و مهم‌تر از همه سرویس‌های جستجو، جی‌میل، نقشه‌ها، مرورگر کروم و غیره. برنامه های گوگل از کار می افتند. این برنامه ها به طور کلی یکی از ضروری ترین ها برای کاربران به حساب می آیند.

آیکون های هواوی نوا 9

برخی افراد بر این باورند که اندروید و وابستگی کاربران به این سرویس ها بهانه گوگل برای جمع آوری و استفاده از اطلاعات شخصی کاربران است. به همین دلیل است که سعی می کنند تا حد امکان از خدمات جایگزین استفاده کنند و گوگل را از دستگاه های اندرویدی خود حذف کنند. با این حال، برای بسیاری از کاربران انجام کارهای روزانه بدون این خدمات تقریباً غیرممکن است و در بسیاری از موارد حتی فکر کردن به راه حل های جایگزین دشوار است.

به همین دلیل است که گوشی های هواوی از هر نظر برتر از همتایان خود هستند. اما در نهایت بسیاری از خریداران و حتی علاقه مندان به گوشی های این شرکت اقدام به خرید نمی کنند. لازم به ذکر است که هر دری به روی حضور اپلیکیشن های گوگل در گوشی های هواوی بسته نیست. اما داشتن سرویس‌های Google به صورت بومی با روش‌هایی که برای نصب و استفاده از آن‌ها در تلفن‌هایی که به‌طور پیش‌فرض از آن‌ها استفاده نمی‌کنند، قابل مقایسه نیست. با این حال، اگر یک گوشی جدید هواوی خریداری کرده اید و به شدت به این خدمات نیاز دارید، این آموزش را دنبال کنید.

اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل در گوشی‌های هواوی چگونه کار می‌کنند؟

نشان‌واره برخی از سرویس‌ها و برنامه‌های Google

راه‌های مختلفی برای اجرای Google Apps در هواوی و سایر گوشی‌های اندرویدی که به‌طور پیش‌فرض از سرویس‌های موبایل Google (GMS) برخوردار نیستند، وجود دارد. روشی که در این آموزش در مورد آن صحبت می کنیم این است که هر برنامه شخص ثالث یک فضای مجازی در اختیار کاربر قرار می دهد و خدمات گوگل را کاملا مستقل از دستگاه اجرا می کند.

در واقع به عنوان یک رابط برای اجرای سایر برنامه ها عمل می کند. در این قسمت، پیش نیازهای اجرای گوگل پلی و سرویس های گوگل در اولین اجرا نصب می شود و دستگاه با شناسه ای متفاوت در گوگل شناسایی می شود. با استفاده از Google Play تعبیه شده در این برنامه، کاربر می تواند برنامه های مورد نیاز خود را در زمینه این دامنه نصب و اجرا کند، زیرا برنامه های نصب شده به جای سیستم عامل اصلی گوشی با برنامه اصلی تعامل دارند.

چرا از یک برنامه شخص ثالث برای انجام این کار استفاده می کنید؟

گوشی های اندروید دارای شناسه های منحصر به فردی هستند که با اتصال دستگاه به اینترنت در سرورهای گوگل ذخیره می شوند و گوگل نوع و مدل دستگاه را شناسایی می کند. هر گوشی اندرویدی باید گواهی ویژه ای از گوگل داشته باشد تا بتواند از خدمات گوگل استفاده کند. در صورتی که دستگاه شناسایی شده گواهینامه های لازم را کسب کرده باشد، مجاز به استفاده از خدمات می باشد. در غیر این صورت، سازنده حق استفاده از پیش نیازهای اجرای خدمات Google را نخواهد داشت.

از آنجایی که این پیش نیازها شامل تغییرات در لایه های داخلی سیستم عامل و نصب اپلیکیشن ها و سرویس های گوگل به صورت سیستمی است، کاربر در حالت عادی قادر به نصب این اپلیکیشن ها و لذت بردن از خدمات گوگل نخواهد بود. روش های مشابهی در گذشته وجود داشت. اما آنها دیگر کار نمی کنند. بنابراین راه حل این مشکل نصب برنامه هایی است که این کار را به صورت مجازی انجام می دهند.

برنامه ها و سرویس های Google را با کمک برنامه GSpace اجرا کنید

اپلیکیشن GSpace این قابلیت را دارد که با ایجاد محیطی مجزا از سیستم عامل اصلی، سرویس های گوگل را در درون خود اجرا کند تا کاربر برای انجام این کار مجبور به دستکاری سیستم عامل نباشد. می توانید این برنامه را از اپ استور هواوی (AppGallery) دانلود کنید. اما اگر به این فروشگاه دسترسی ندارید، می توانید با جستجوی گوگل فایل APK را دانلود و نصب کنید.

پس از نصب و اجرای برنامه، روی Start کلیک کنید. در مرحله بعد، از شما خواسته می‌شود که به برنامه اجازه دهید به تلفن و فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز برای کارکرد سرویس‌های Google دسترسی داشته باشد. در نهایت پیامی برای دانلود کیت مورد نیاز نمایش داده می شود که در آنجا باید Continue را انتخاب کنید. در این زمان، برنامه شروع به دانلود پیش نیازها می کند که بسته به سرعت اینترنت شما ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

اولین راه اندازی برنامه GSpace

پس از تکمیل این فرآیند، برنامه آماده استفاده است. صفحه اصلی تعدادی از برنامه های محبوب گوگل و برخی برنامه های دیگر را نمایش می دهد که هر کدام باید از Google Play دانلود شوند. به عنوان مثال در اینجا می خواهیم نقشه گوگل را نصب و استفاده کنیم. هنگامی که این مورد را انتخاب می کنید، به صفحه آشنای Google Play هدایت می شوید که از شما می خواهد به حساب Google خود وارد شوید.

با انتخاب گزینه Sign In به صفحه ورود به حساب Google هدایت می شوید. علاوه بر این، برنامه به شما اطلاع می دهد که ورود از طریق یک دستگاه مجازی با هویتی که مجاز به استفاده از خدمات Google است، انجام شده است. در اینجا از گوشی Nove 9 استفاده کردیم که جایگزین مدل Mate 20 Pro شد. بنابراین، اگر متوجه شدید یک دستگاه ناشناس وارد حساب Google شما می شود، دلیلش استفاده از این برنامه است.

در برنامه GSpace به حساب Google خود وارد شوید

پس از ورود به حساب کاربری خود، صفحه دانلود اپلیکیشن در گوگل پلی به شما نمایش داده می شود و می توانید هر اپلیکیشنی را که نیاز دارید، مانند هر گوشی اندرویدی دیگری نصب کنید. پس از نصب هر اپلیکیشن، امکان ایجاد میانبر در صفحه اصلی بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن وجود دارد. فقط آیکون موجود در برنامه را نگه دارید و گزینه Create Shortcut را انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید از برنامه‌های دیگری که روی گوشی خود نصب کرده‌اید کپی تهیه کنید و از آن به عنوان برنامه دوم استفاده کنید. این زمانی مفید است که برخی از ویژگی‌های برنامه‌های مرتبط با برنامه Google بدون هیچ مشکلی قابل استفاده باشند.

یک میانبر برنامه را از GSpace به صفحه اصلی اضافه کنید

هدف از استفاده از این اپلیکیشن این است که هیچ میانبری برای دسترسی به گوگل پلی وجود نداشته باشد و برای دانلود اپلیکیشن دیگری وارد یکی از اپلیکیشن های پیشنهادی شده و پس از باز شدن گوگل پلی، نام اپلیکیشن مورد نظر خود را جستجو و آن را نصب کنید. . . .

در نهایت، اگر هنگام استفاده از برنامه با مشکل یا خطا مواجه شدید، دسترسی برنامه اصلی را در تنظیمات گوشی خود بررسی کنید. اگر مشکوک هستید که مسدود کردن دسترسی خاص ممکن است باعث ایجاد مشکل شود، اجازه دسترسی را بدهید. با این حال، ممکن است برخی از برنامه ها تمام ویژگی های موجود را نداشته باشند یا در استفاده از آنها با مشکل مواجه شوید، بنابراین تجربیات خود را در استفاده از برنامه در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما