بابا: میخوایم لیگ اروپا رو ببریم :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1810937 |
27 روز 1400 شهریور 15:55 |
1,163 بازدید |

0
نظرات

زندگی بدون مسی ادامه دارد

ستاره جوان بارسا از انگیزه بالای تیمش برای قهرمانی در لیگ اروپا خبر داد.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا فردا در دیدار رفت پلی آف لیگ اروپا در نوکمپ میزبان ناپولی خواهد بود. بارسا از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا بازماند و باید شانس خود را در این تورنمنت امتحان کند.

پدر گونزالس در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما برای این بازی ارزش زیادی قائل هستیم و بازی مهمی خواهد بود. ما می خواستیم در لیگ قهرمانان باشیم، اما لیگ اروپا نیز تورنمنت مهمی است. ما انگیزه بالایی برای کسب این جام داریم.

پدر ادامه داد: «ن.آپولی در ضد حمله تیم خطرناکی است و باید تلاش کنیم توپ را از دست ندهیم. شما باید بازی را کنترل کنید و از فرصت ها استفاده کنید. ما بارسلونا هستیم و باید به ایده هایمان پایبند باشیم. رویارویی با فابیان رویز در دیدار فردا نیز جالب خواهد بود. ما هنوز صحبت نکردیم فابیان هافبک بزرگی است اما امیدوارم روز خوبی نداشته باشد. هدف ما چیزی جز پیروزی نیست و با حمایت هواداران خوشبینم نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

ژاوی:” او او همیشه به من توصیه می کند که به محوطه جریمه حریف نزدیک شوم و سرم را بالا بازی کنم. در خواندن حریف به من کمک زیادی کنید“او این کار را می کند.”

بی ثباتی در بارسا“بله، ما یک گل زودهنگام به اسپانیول زدیم اما بعد باختیم. متأسفانه بازی را به خوبی کنترل نکردیم و به آنها اجازه دادیم موقعیت‌هایی ایجاد کنند. ما باید 90 دقیقه در زمین پایدارتر باشیم و این کاملاً واضح است.”

مسی نبود:” لئو خیلی به ما کمک کرد و من از بازی با او لذت بردم، اما حقیقت این است که ما دیگر او را نداریم. خوشبختانه درک متقابل خوبی بین بازیکنان تیم وجود دارد و تلاش می کنیم کمبود مسی را به نحوی جبران کنیم. مسی بهترین بازیکن جهان است اما زندگی بدون او ادامه دارد.

امباپه یا هلند: « من روی بازی فردا متمرکز هستم و نمی توانم در مورد اینکه امباپه بهتر است یا هلند بهتر است نظر بدهم. “هر دو بهترین در جهان هستند.”

بارسا کومان و ژاوی:“هر دوی آنها به من کمک کردند تا در فوتبال پیشرفت کنم. کومان من را در ترکیب اصلی قرار داد و من مدیون او هستم. ژاوی در پستی بازی کرده است که من در حال حاضر بازی می کنم و قطعا بهترین توصیه ها را به من خواهد کرد. او همچنین به تیم اصلی بارسا پیوست. سن کم و همینطور است و در همان زمان پیشرفت تیم را نیز بهبود بخشید.»

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما