بازی استاد جنگ; تجربیاتی مانند Counter Strike در موبایل | دیجیاتو

[ad_1]

بازی‌های اکشن یکی از محبوب‌ترین ژانرها در بین طرفداران بازی‌های ویدیویی هستند و ارائه یک تجربه آنلاین با آن‌ها طی سال‌ها به یک روند بزرگ برای بسیاری از توسعه‌دهندگان تبدیل شده است. عناوین آنلاین مانند کال آف دیوتی موبایل و پابجی آنها توانستند به خوبی در این زمینه بدرخشند و کاربران زیادی را به دست آورند. Combat Master یکی دیگر از بازی های اکشن آنلاین است که به تازگی منتشر شده است و در این بین در حال رشد بسیار خوبی است.

بیشتر از دیجیاتو بازی های اکشن و البته بیشتر بخوانید برخط به معرفی Combat Master، نسخه مدرن و یکی از جایگزین های آن می پردازیم. فراخوان جنگ مدرن برای به یاد ماندن.

با بازی Combat Master آشنا شوید

استاد جنگ

اگر یک بازیکن کهنه کار هستید، برای اولین بار در تجربه Combat Master، ممکن است متوجه شوید که بازی بسیار شبیه یا یکسان به CS:GO است. ضد حمله وجود دارد. در واقع این ادعا اشتباه نیست زیرا در این بازی شوتر شما در دو گروه وارد بازی خواهید شد و باید در حالت ها و نقشه های مختلف سعی کنید برنده شوید و با تیم دشمن به رقابت بپردازید.

با این حال، به گفته بسیاری از بازیکنان امروزی و به خصوص در پلتفرم موبایل، این بازی بسیار شبیه به Call of Duty Mobile است. البته این ادعا هم درست است زیرا Combat Master یک بار در هفته های اول انتشار منتشر شد. گوگل پلی و فروشگاه اپلیکیشن به دلیل نقض کپی رایت حذف شد و آلفا براوو در نهایت مجبور شد برخی از شباهت های گیم پلی بازی را به Call of Duty Mobile حذف کند.

بالاخره پس از مشکلات فراوان، این بازی بار دیگر وارد فروشگاه اندروید و آی او اس شد و به یکی از سرگرم کننده ترین بازی ها از نظر بازیکنان و طرفداران تبدیل شد. تیرانداز اول شخص سیار است.

استاد جنگ

همانطور که گفتیم بازی شامل حالت های مختلفی مانند Deathmath و Team Deathmach می باشد اما در تمامی آن ها باید با بازیکنان دیگر از سراسر جهان به رقابت بپردازید. حالت های بازی نیز برای طرفداران این سبک آشنا هستند. برای برخی، فقط تعداد باخت ها مهم است و هر تیمی که ببازد، بیشترین بازیکن را از تیم مقابل می برد. با این حال، برخی از مسابقات انفرادی وجود دارد که در آنها باید سلاح های جدیدی پیدا کنید و سایر حریفان خود را حذف کنید.

تعداد نقشه های درون بازی کاملاً متغیر به نظر می رسد، اما احتمالاً در به روز رسانی های آینده افزایش خواهند یافت.

اما شاید مهم ترین ویژگی بازی سرعت آن باشد. در واقع به محض ورود به یک بازی متوجه می شوید که جنگ بازی شروع شده است و باید بلافاصله به دشمنان حمله کنید. بازی همیشه شامل بازیکنانی است که از این روش استفاده می کنند و در مدت زمان نسبتاً کوتاه هر مسابقه بین 3 تا 5 دقیقه باید مکان دشمنان را به خوبی بشناسید تا کشته نشوید و البته بیشترین درآمد را کسب کنید. امتیاز برای تیم شما

استاد جنگ

کنترل های بازی به طور کلی بد نیست اما اگر تجربه بازی های قبلی را دارید، تنظیم آن به سلیقه خود مفید است زیرا ممکن است در برخی از کنترل ها مانند تیراندازی دچار مشکل شوید. نقشه های بازی نسبتا کوچک هستند، بنابراین برای جلوگیری از کشته شدن باید دائما در حال حرکت باشید.

از دیگر تغییرات می توان به عدم قابلیت شلیک خودکار اشاره کرد و باید با کنترل های روی صفحه هدف گیری و تیراندازی کنید تا حریفان خود را بکشید. از طرفی داستان زمانی سخت تر می شود که متوجه می شوید نقطه هدف گیری در وسط صفحه وجود ندارد و مکانیزم شلیک بازی مانند یک سلاح واقعی طراحی شده است!

بازیکنان درون بازی خیلی سریع حرکت می کنند و می توانند با تحرک بیشتری نسبت به Call of Duty Mobile بپرند یا بدوند. با این حال مکانیسم کار با اسلحه و ضربه زدن به بازی می توانست کمی بهبود یابد. اگرچه تفنگ های SMG و AR عملکرد خوبی دارند، اما بازی برای تک تیراندازها و شاتگان ساخته نشده است که ممکن است به دلیل عدم وجود نشانگرهای سرعت و نشانه گیری بالا در بازی باشد. البته یکی از بزرگ ترین ایرادات بازی کمبود سلاح های کافی است که احتمالا در آپدیت های بعدی تعداد آن ها افزایش خواهد یافت.

استاد جنگ

یکی دیگر از نکات قابل توجه بازی عدم توجه توسعه دهنده آن به پرداخت های درون برنامه ای است. در واقع هیچ لوت باکس در Combat Master وجود ندارد، اما نیازی به پرداخت هزینه برای تجهیزات جدید نیست. مهمتر از همه، بازی کاملا رایگان و بدون تبلیغات عرضه شده است.

گرافیک بازی در کل خوب است و برای اجرای بازی در حالت گرافیک بالا نیازی به دستگاه قدرتمند ندارید. اگر زیاد به جزئیات توجه نکنید، نقشه ها بافت خوبی دارند. صداگذاری بازی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد و حتی می توانید با رد پای بازیکنان دیگر جایگاه آن ها را مشخص کنید و جای گلایه ای وجود ندارد.

آیا Combat Master ارزش بازی کردن را دارد؟

در مجموع گیم پلی بازی کاملا قابل قبول است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. با این حال، در برخی از عناصر، محتوای آن بسیار کمتر از رقبای خود است. علاوه بر این، اسلحه های کم بازی احتمالا پس از مدتی شما را ناامید خواهد کرد، اما هیجان بازی به دلیل سرعت بالای آن ادامه خواهد داشت.

در حالی که فاصله زیادی بین Call of Duty Mobile و این بازی وجود دارد، Combat Master می تواند گزینه جذابی برای بازیکنانی با گوشی های میان رده یا ضعیف تر باشد که اجرای Call of Duty: Mobile برایشان مشکل است.

دانلود بازی Combat Master

استاد جنگ

بیش از یک ماه از انتشار Combat Master که برای دو سیستم عامل اندروید و iOS در فروشگاه های گوگل پلی، اپ استور، کافه بازار و مایکت عرضه شده است، می گذرد و هم اکنون می توانید آن را دانلود کنید.

طبق آمار، این بازی بیش از 500 هزار بار در گوگل پلی دانلود شده و امتیاز 4.3 را کسب کرده است. کاربران IOS نیز از این بازی راضی هستند، زیرا تا کنون با بیش از 2300 نقد، امتیاز بسیار خوب 4.8 از 5 را در اپ استور دریافت کرده است.

این بازی در فروشگاه های محلی نیز با استقبال خوبی روبرو شد. 67 نفر نظرات خود را در کافه بازار ثبت کردند و در نهایت امتیاز بسیار خوب 4.6 را گرفت. همچنین بیش از 5000 نفر کافه بازار را نصب کرده اند. بسیاری از نظرات کاربران کافه بازار به کمبود سلاح و نبود حالت بتل رویال اشاره می کند، اما در مجموع اکثر نظرات مثبت بوده است.

Warmaster Mobile class=
  • Warmaster Mobile FPS
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: .Alfa Bravo A.Ş.
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • جلد: 1100/540 مگابایت

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما