باشگاه: از تعقیب منچسترسیتی – ورزش سه لذت می برم

[ad_1]

کد خبر: 1813638 |
13 شهریور 1400 شهریور 16:28 |
165 بازدید |

0
نظرات

ما باید وستهام را بگیریم.

یورگن کلوپ در دیدار با وستهام در کنفرانس خبری گفت که تیمش در شرایط خوبی قرار دارد و به تعقیب سیتی ادامه خواهد داد.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول فردا در آنفیلد میزبان وستهم خواهد بود. قرمزها که اخیرا با غلبه بر چلسی در ضربات پنالتی قهرمان لیگ کاپ شده‌اند، با یک بازی کمتر و شش امتیاز کمتر از سیتی در لیگ هستند و با توجه به بازی سخت روز یکشنبه مقابل یونایتد، می‌توانند با پیروزی مقابل وستهم، اختلاف را باز کنند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس مطبوعاتی درباره پیگیری سیتی گفت“من از این موقعیت لذت می برم، اما دوست ندارم سوالاتی در مورد تکرار آن داشته باشم. شما هنوز بازی وستهام را در پیش دارید و جوری می پرسید که انگار ما جلوتر بودیم و فاصله تا سیتی سه امتیاز بود. اگر ما فردا باخت، همه می گویید قهرمانی تمام شده است. “من قادر به درک این همه سناریوهای مختلف نیستم.”

باشگاه ادامه داد:“تجربه کافی دارم که فقط روی بازی فردا تمرکز کنم. ما در بدترین وضعیت نیستیم، اما چالش های زیادی در پیش داریم. من نمی خواهم سیتی را تعقیب کنم و می خواهم فردا وستهام را شکست دهم.”

بازی با وستهام:“ما بازی مقابل این تیم را باختیم و نتوانستیم بازی خود را انجام دهیم. وستهام برای ما دردسرهای زیادی ایجاد کرد. فکر می کنم برای گلزنی مقابل وستهم باید بیشتر تلاش کنیم.”

قهرمانی جام اتحادیه: « بازیکنان روی پنالتی حساب می کردند. قبل از بازی هم اعتماد به تیم بالا بود. فکر می‌کنم تفاوت بزرگ این بود که بیشتر از ما در یک فینال بزرگ طول کشید. بوی فینال و تجربه واقعا جالب بود. از این نظر تفاوتی با فینال لیگ قهرمانان نداشت. همچنین یک فینال بزرگ بود.»

به طور جدی، آیدی لیورپول: « هر باشگاهی هویت خاص خود را دارد و از زمانی که من در لیورپول هستم این جدیت و تلاش ما بوده است. ما باید در هر بازی این شناسه را نشان دهیم. “البته برخی از بازی ها ممکن نیست، اما ما همیشه باید تلاش کنیم.”

آینده:” برنامه ما مثل قبل است و چیزی تغییر نکرده است. همه برنامه ها برای بلندمدت طراحی شده اند تا اگر روزی در لیورپول نباشم، باشگاه سقوط نکند، بلکه بهتر شود. “این طرح است.”

وضعیت فیرمینو:او فردا بازی نخواهد کرد و امیدوارم هفته های دیگر یکشنبه در تمرین گروهی حضور داشته باشد.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما