باشگاه: اینتر تیم خوبی است و صعود سخت است :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811005 |
28 فروردین 1400 شهریور 09:47 |
2054 بازدید |

2
نظرات

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است که تیمش نباید پس از برد اینتر روی برد حساب کند.

به گزارش “ورزش سه”، در دیداری که شب گذشته در ورزشگاه سن سیرو از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد، اینتر میزبان لیورپول بود و با نتیجه 0-2 مغلوب این تیم شد.
لیورپول بازی سختی داشت و تا دقایق پایانی نتوانست گلزنی کند و با دو گل روبرتو فیرمینو و محمد صلاح موفق شد به خانه بازگردد.
باشگاه پس از بازی به خبرنگاران گفت: “این فقط نیمی از بازی است، نه چیزی بیشتر.” بازی بعدی سخت خواهد بود و باید برای آن آماده شویم. آنها خوب بازی کردند، متفاوت بازی کردند، اما آنها واقعا خوب هستند و به همین دلیل به نظر می رسد که بین دو نیمه است و ما دو گل جلوتر هستیم.”

سرمربی آلمانی با اشاره به سخت کوشی لیورپول در بازی دوم گفت: اگر واقعاً بین دو نیمه فوتبال بود و ما دو گل جلو بودیم، به بازیکنانم نمی گفتم کار شما تمام شده و می توانید استراحت کنید. پا. . این یک نتیجه بسیار فریبنده است، بنابراین باید به فکر بازگشت به بازی باشیم.
سرمربی لیورپول اضافه کرد: “این یک مسابقه فیزیکی عجیب بود، بنابراین باید راهی برای پشت سر گذاشتن آن پیدا می کردیم. ما روز خوبی نداشتیم اما به اندازه کافی خوب بودیم که مستحق دو برد و دو گل عالی بودیم. آنها لحظات خوبی داشتند. همچنین، اما بیشتر به دنبال ضدحملات هستیم، زمانی که توپ را در مکان نامناسبی دریافت کردیم.”

کلوپ درباره مصدومیت گفت: من واقعا از همه چیز خوشحالم به جز دیوگو که مجبور شد زمین را با درد در ناحیه مچ پا ترک کند. گفت. ما دقیقا نمی دانیم مشکل چیست و باید بررسی کنیم. او می توانست به بازی ادامه دهد و این ممکن است نشانه خوبی باشد اما ما می دانستیم که باید او را تغییر دهیم.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.