باشگاه: ما حتی به برنده شدن در یک مسابقه چهار ورزشگاهی هم نزدیک نیستیم

[ad_1]

کد خبر: 1813231 |
19 اسفند 1400 17:50 |
6099 بازدید |

یکی
نظرات

یورگن کلوپ در نشست خبری با نوریچ از پیشرفت گام به گام تیمش و عدم تمرکز روی چهار تیمش صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، پس از آنکه چلسی در ضربات پنالتی قهرمان لیگ کاپ شد، لیورپول خود را برای دیدار با نوریچ در پنجمین دوره جام حذفی فوتبال انگلیس آماده می کند. قرمزها در سال های اخیر در بهترین فرم خود بوده اند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس مطبوعاتی درباره بازی و احتمال 4 برد در این فصل گفت:“هیچ تیمی در انگلیس تا به حال موفق به کسب چهار تیم نشده است، درست است؟ زیرا کار سختی است. ما حتی به چنین چیزی احمقانه فکر نمی کنیم. حتی سیتی در سال های اخیر نتوانسته است با این بازیکنان پیروز شود.”

حقیقت این است که اگر می‌خواهید چیزی را برنده شوید، باید روی قدم بعدی تمرکز کنید نه قدم بعدی. این چیزی است که ما انجام می دهیم. فعلاً جام کارابائو را برده‌ایم، اما در لیگ از منچسترسیتی عقب هستیم و باید یکشنبه 120 دقیقه دیگر مقابل نوریچ در جام حذفی بازی کنیم.”

وضعیت تیاگو: « صحنه احساسی بود، من مشکلی در گرم کردن بدنش ندیدم، سپس به رختکن رفتم و دیدم او دراز کشیده است و او به من گفت که احساس می کند مشکلی در همسترینگش وجود دارد. لحظه خوبی نبود. مطمئن نیستم که او هفته آینده بازی خواهد کرد یا خیر، اما می تواند مقابل اینتر بازی کند، اما پس از اینتر قطعا تیم را در اختیار خواهد داشت.

جشن قهرمانی و ترکیب فردا: ما 120 دقیقه قبل از بازی بازی کردیم، بنابراین باید تغییراتی ایجاد کنم. ما این بازی را جدی خواهیم گرفت و از هواداران در آنفیلد کمک می خواهم. کسانی که به ومبلی نرفته‌اند می‌توانند فردا جشن بگیرند، این خیلی کمک می‌کند. بعد از قهرمانی یک مهمانی خوب در رختکن داشتیم. موسیقی بلند در اتوبوس و هیچ چیز در هواپیما. ساعت 4 صبح اومدیم خونه ولی نتونستم بخوابم. دیروز به بچه ها استراحت دادیم. ما خیلی جشن نگرفتیم.

درخشش اولیه لوئیز دیاز: « او واقعاً کار خوبی کرد. ما به چنین بازیکنی با کیفیت نیاز داشتیم. برای شروع فوق العاده خوب بود. “امیدوارم تا زمانی که ممکن است همینطور بماند.”

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما