بایرن مونیخ 7 – سالزبورگ 1; مغرور و قوی! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1814423 |
18 مارس 1400 01:19 |
3,476 نتیجه |

2
نظرات

برای دانش آموزان بدجنس برای درخواست UCL آماده باشید.

بایرن مونیخ برخلاف راف، امشب برای شکست دادن سالزبورگ کار سختی نداشت و با پیروزی خانگی 7-1 به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ با 18 امتیاز در صدر گروه قرار گرفت و بارسلونا سومی نیز از راهیابی به مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان بازماند. این تیم در مرحله یک هشتم نهایی مقابل سالزبورگ شکست خورد. پس از لیل در گروه G، تیم باقی مانده در جمع 16 تیم پایانی با 10 امتیاز دوم شد.

دیدار دو تیم 26 بهمن در ورزشگاه ردبول آرنا برگزار شد و شاگردان ناگلزمان نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک مقابل میزبان نداشتند. آنها در بوندسلیگا سه بازی در فاصله بازی برگشت تا بازی برگشت امشب انجام دادند که حاصل آن دو برد و یک تساوی بود. این دو با 9 امتیاز بیشتر از دورتموند در رده دوم، عصر امروز از ساعت 23:30 در آلیانز آرنا میزبان سالزبورگ بودند.

بایرن مونیخ که در دقیقه 90 بازی از شکست جان سالم به در برده بود، بازی برگشت را با حمایت هواداران خود آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی دروازه حریف را باز کرد اما ضربه لواندوفسکی در دقیقه 2 به خوبی توسط دروازه بان حریف مهار شد. دقیقه . سالزبورگ حریف سرسختی نبود و تنها در یک دقیقه از روی ضدحمله به گل می رسید اما کومان با یک مهار زیبا دروازه تیمش را نجات داد. سرعت کار تا گل اول بایرن در دقایق ابتدایی ادامه داشت. گل لواندوفسکی در دقیقه 12; مهاجم لهستانی بایرن پشت پنالتی خود ایستاد و با یک ضربه دقیق آن را به گل تبدیل کرد و میزبان را یک صفر از حریف جلو برد.

سالزبورگ به محض به ثمر رساندن گل اول حمله خود را آغاز کرد و در دقیقه 14 بازی به تساوی می رسید اما نویر از داخل محوطه جریمه به بازیکن این تیم شلیک کرد و راهی کرنر شد. با این حال، بایرن نمی خواست دوباره استرس بازی را تحمل کند و می خواست هر چه زودتر این کار را به پایان برساند. در دقایق باقی مانده نیمه اول ناگلزمن سه بار دیگر دروازه را باز کرد. لواندوفسکی دو گل بعدی تیمش را به ثمر رساند. این بازیکن با زدن گل دوم خود از روی نقطه پنالتی، در 10 دقیقه هت تریک کرد و تیمش را 3-0 جلو انداخت. گنبری در دقیقه 31 گل چهارم را به ثمر رساند و نیمه اول را با برتری 4 بر صفر میزبان به پایان رساند.

بایرن نیمه دوم را در 45 دقیقه ابتدایی با چهره ای تهاجمی آغاز کرد و لواندوفسکی می توانست خیلی سریع پوکر بازی کند اما ضربه او با برخورد به بازیکن حریف مهار شد. بایرن قبل از ورود به دقیقه دهم بازی گل پنجم را به ثمر رساند. مولر در یک کار تیمی خوب توپ را در خط محوطه جریمه گرفت و به دروازه بازگشت و با چرخش بسیار سریع و ضربه زدن به توپ گل پنجم را از دروازه بان سالزبورگ به ثمر رساند.

در دقایق باقی مانده بازی همچنان هیجان انگیز بود و سپس گل ها به ثمر رسید. سالزبورگ یکی از گل های خورده را در دقیقه 70 جبران کرد، اما بایرن همچنان سیری ناپذیر بود و تا آخرین دقیقه به دنبال گل بعدی بود. اتفاقی که افتاد این بود که توماس مولر در دقیقه 82 با پاس گل ششم بایرن را به ثمر رساند. دو دقیقه بعد سانه به عنوان گلزن ظاهر شد و پاس پشت سر هم لواندوفسکی را از فاصله نزدیک به گل هفتم بایرن تبدیل کرد و در تک به تک با دروازه بان به گل رسید. بازیکنان شکست نخورده که در اولین دیدار در شرایط بسیار سختی قرار داشتند، با شکست 7-1 مقابل سالزبورگ قدرت خود را به نمایش گذاشتند و اعلام کردند که برای قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا آماده هستند.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما