بایرن و هت تریک آفساید در بهترین بازی سال – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1815263 |
23 مارس 1400 11:20 ق.ظ |
5,244 بازدید |

0
نظرات

هونس: ما قلبمان را نگه داشتیم

دیدار هوفنهایم و بایرن مونیخ یکی از جذاب ترین دیدارهای سطح اول بوندسلیگا بود و نشان از تلاش مربیان دو تیم داشت.

به گزارش “ورزش سه”، پس از دیدار هوفنهایم و بایرن مونیخ، هیچکس دوست نداشت به عنوان یک مدیر عبوس و سختگیر دیده شود.
هوینس بعد از بازی بیشتر از نتایج تیمش راضی بود و زمانی که به محاسبه زمان از دست رفته در نیمه اول اعتراض کرد، روبرت لواندوفسکی ستاره بایرن مونیخ به تساوی رسید.
پسر دیتروهوینس، مهاجم سابق بایرن مونیخ گفت: می دانم که از دست دادن یک ضربه کرنر غیرعادی نیست، اما این واقعیت ندارد. “این غم انگیز است.”
از سوی دیگر، یولیان ناگلزمن که در هوفنهایم بازی می کرد و در این تیم بزرگ شده بود، با انتقاد از زمین ورزشگاه گفت: دیدید که توپ به طرز عجیبی از پای گونابری و کومان پرید. این انتقاد به سرمربی هوفنهایم نیست. اما این روش خطرناک تری برای قرار دادن توپ ها روی زمین مرطوب است. عملکردی دارد.”
کریستوف بامگارتنر، مهاجم هوفنهایم باید خوشحال باشد که با یک ضربه والی که در دقیقه 32 روی او تاثیری نداشت، گلزنی کرد.

بعد از دوره ای که یکی از سرگرم کننده ترین فوتبال ها را با نابغه ای که تیم های پنجم و اول بوندسلیگا را به هم پیوند می داد ارائه کرد، این بحث ها و انتقادات کوچک دو مربی اهمیت چندانی نداشت.
چیزی که واقعاً بایرن را آزار می داد از دست دادن فرصت و کم توجهی بود که مانع از پیروزی آنها در دیدار مقابل هوفنهایم شد که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دست و پنجه نرم می کرد.
آنها سه گل آفساید مولر در دقایق 27 و 42 و لواندوفسکی در دقیقه 46 بازی را به ثمر رساندند. همه نمی توانند این کار را انجام دهند.
همچنین گنابری در دقیقه 68 شوت زد و مدافع هوفنهایم در دقیقه 72 مولر را با ضربه پا زد و الیور باومن دروازه بان این تیم در طول بازی چند سیو عالی انجام داد.
از این رو پس از وقفه ای طولانی و با بهبود شرایط کرونا، می توان گفت نمایش خوبی در این ورزشگاه که 25 هزار و 600 نفر جمعیت داشت، ارائه شد. بازیکنان هوفنهایم تمام تلاش خود را کردند تا تحت تاثیر قدرت بایرن قرار نگیرند و بهترین موقعیت ها را خلق کردند.
آندری کراماریچ، بازیکن 30 ساله کروات و بهترین گلزن تاریخ باشگاه با 101 گل در 210 بازی، در مقابل دروازه مانوئل نویر، مثل همیشه درخشان و آرام به نظر نمی رسید.

4 روز پس از پیروزی 1-0 بایرن مقابل سالزبورگ در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ناگلزمان با نگاهی دقیق به خط حمله، 6 بازیکن تهاجمی را در ترکیب اصلی به خدمت گرفت و در نهایت غایب شد. تیم نفوذ توهین شده بود.
گل های لواندوفسکی، مولر، گونابری، کومان، سانه و موسیالا با توجه به موقعیت های گلزنی زیاد تیم چندان درخشان نیستند. با نگاهی به نتایج بایرن در نیم فصل دوم با پنج برد، دو تساوی و دو باخت می توان دریافت که نتایج این تیم در هفته های اخیر درخشش خاصی نداشته است.
اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، حتی بوروسیا دورتموند هم که ظاهری بهتر از رده دوم ندارد، می تواند به کسب یک عنوان هیجان انگیز در پایان فصل امیدوار باشد.
ناگلزمان که بازیکنانش نقش کلیدی در ساخت این بازی جهانی مقابل هوفنهایم داشتند، ریسک مربیگری را در استفاده از بازیکنان تهاجمی پذیرفت. او گفت: “اگر این بازی را با دو یا سه هفته قبل مقایسه کنم، قدم خوبی برای ما است، حتی اگر فقط یک امتیاز گرفتیم.”

این نه تنها به عملکرد مدافعان قهرمانی، بلکه به حریفان خستگی ناپذیر آنها نیز بستگی دارد. سباستین هوینس گفت: «امروز قلبمان را نگه داشتیم و یک نمایش عالی برای تماشاگران به نمایش گذاشتیم. بایرن هم همینطور.
ناگل زمان همچنین فاش کرد که فوتبال بزرگ و بدون قهرمانی جداگانه برای او بسیار مهم است: “من طرفدار تماشای فوتبال جذاب هستم تا مردم از بوندسلیگا انتقاد نکنند و از تماشای آن لذت ببرند. به همین دلیل فکر می کنم بازی خوبی است. طرفداران.” با این حال این بازی شخصاً به عنوان مربی برای او خوب نبود.
منبع: فرانکفورتر آلگماینه

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما