با آغوش لطیف کونته خالی :: تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1811669 |
01 شهریور 1400 شهریور 15:49 |
3,668 بازدید |

یکی
نظرات

سرمربی ایتالیایی واکنش هوبرگ را تحسین کرد

آنتونیو کونته در حالی که آغوش خود را برای جشن پیروزی بزرگ خود مقابل منچسترسیتی باز کرد، از بی پروایی این بازیکن شوکه شد.

آنتونیو کونته پس از شادی وصف ناپذیر برد دراماتیک تاتنهام مقابل منچسترسیتی، باور نمی کرد که بازیکن دانمارکی وقتی آغوش خود را به روی پیر امیل هویبرگ باز کرد، نتواند او را در آغوش بگیرد.

سرمربی ایتالیایی که تیمش با گل هری کین مقابل گواردیولا در مرگبارترین لحظات اتحاد پیروز شد، پس از سوت پایان بازی به وضوح از تصمیم نادیده گرفتن آغوش هوبرگ در جشن پیروزی او غافلگیر شد.

اسپرز تا دقیقه 89 بی‌تفاوت بود، تا اینکه برخورد ناگهانی با دست باز کریستیانو رومرو باعث شد آنتونی تیلور برای سیتی پنالتی شود، پس از بررسی وضعیت VAR و ریاض محرز موقعیت را به گل تساوی تبدیل کرد.

اما ماجرا به همین جا ختم نشد و ارسال دایان کولوشفسکی از سمت راست به دروازه در دقیقه 5+90 با ضربه سر هری کین همراه شد و در ثانیه های پایانی بازی توانست نتیجه را تغییر دهد و تاتنهام به 3 برسد. امتیاز با یک برد چشمگیر

این پایانی احساسی برای یک مسابقه پر جنب و جوش بود، و پس از آنتونی تیلور که سوت پایان را به صدا درآورد، آنتونیو کونته خوشحال می خواست از تک تک بازیکنانش پس از یک عملکرد چالش برانگیز تشکر کند.

کونته تعجب کرد که هوبرگ او را با آغوش باز طرد کرد.

رایان سرمربی سابق چلسی و اینترمیلان در حالی که سسیون را در آغوش گرفته بود و توسط دوربین های اسکای اسپورت تحت نظر بود، با واکنشی عجیب و غیرمنتظره گرفتار شد.

چند ثانیه پس از جدایی از سزیون، کونته به سمت هم تیمی پیر امیل هویبرگ رفت، اما در حالی که او آغوشش را برای در آغوش گرفتن شاگردش باز کرد، بازیکن دانمارکی به کونته پشت کرد و به سمت رختکن رفت.این ایتالیایی شگفت زده شد. از این.

همانطور که از فیلم مشخص است، کونته پس از این اتفاق چندان خوشحال به نظر نمی رسید. البته ممکن است این حرکت هوبرگ کاملا تصادفی بوده باشد. او ممکن است قبل از اینکه صحنه را ترک کند، کونته را ندیده باشد. اما طرفداران در شبکه های اجتماعی نظرات دیگری درباره این لحظه غیرعادی دارند.

یکی از کاربران نوشته است: “این وضعیت بسیار جالب است. چرا پیرمرد همچنان از کونته دور می شود؟ شاید در پشت صحنه اتفاقی می افتد؟”

دیگری گفت: “مشکل بین هوبرگ و کونته چیست؟ من نگرانم…”

اوایل این ماه، کونته از عملکرد هوبربرگ در بازی لیگ برتر مقابل ساوتهمپتون ناراضی بود. در واقع، رودریگو بنتانکور، سرمربی ایتالیایی، او را در دقیقه 58 از زمین بازی اخراج کرد تا به او اجازه دهد تا خرید جدید خود را در لیگ برتر انجام دهد.

به گفته آلاسدایر گلد، خبرنگار اسپرز، کونته پس از پاس های متعدد هوبرگ “از ناامیدی فریاد زد”. این بازیکن بعداً در بازی آخر هفته گذشته اسپرز مقابل ولوز از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد، اما نقش مهمی در پیروزی این تیم مقابل منچسترسیتی داشت.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما