با 10 بهترین انیمه رمانتیک ژاپنی آشنا شوید

[ad_1]

انیمه هنری است که بیشتر ژانرها را پوشش می دهد. انیمه به دلیل ظرافت و طبیعت رویایی که می تواند داشته باشد، گزینه خوبی برای روایت داستان های عاشقانه است. آنها انیمیشن های درجه یک هستند که بهترین عشق ممکن را با داستان های هیجان انگیز و غمگین به تصویر می کشند. همیشه نگاه عمیقی به مفهوم عشق در فرهنگ ژاپنی وجود دارد (این همیشه در مورد عشق شاد نیست!) و این در انیمه های امروزی منعکس شده است. نوشیدنی مورد علاقه خود را بردارید و در حالی که روی مبل نرم خود نشسته اید از تماشای این انیمه ها لذت ببرید! با ویجیاتو همراه باشید.

1- همکلاسی ها

پوستر دوکیوسی (همکلاسی ها)

این انیمیشن عاشقانه محبوب در مورد دو پسر دبیرستانی بسیار متفاوت است که بزرگ می شوند و در نهایت یکدیگر را ملاقات می کنند. ما یک داستان عاشقانه دبیرستانی را می بینیم که به خوبی اوج یک رابطه در نوع خود را نشان می دهد و همان درامی را ارائه می دهد که از یک ژانر عاشقانه انتظار دارید. چیزی که این انیمه را خاص می کند سبک هنری خاص آن است که برای بسیاری از مخاطبان جذاب است.

2 – نام شما

طرحی از نام شما

تعویض بدن یکی از مواردی است که در انیمه های کمدی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. نام شما از این موضوع برای داستان های عاشقانه استفاده می کند. یک دختر روستایی می خواهد به جای یک مرد در کلان شهر توکیو زندگی کند. از سوی دیگر پسری در داستان وجود دارد که از زندگی پرمشغله خود به ستوه آمده است. آنها یک روز صبح از خواب بیدار می شوند و متوجه می شوند که جای بدنشان تغییر کرده است. اکنون آنها مشغول حل معمای این واقعه و تلاش برای یافتن یکدیگر هستند. طراحی زیبا و داستان روان Your Name برنده جوایز متعددی از جمله بهترین انیمیشن LAFCA در سال 2016 و برنده مانچینی در سال 2017 شده است. غیرمعمول، شیرین و گاهی غم انگیز، ما شاهد پیچ ​​و خم های زیادی در این انیمه هستیم. اگر به ژانر رمانتیک علاقه دارید این انیمه را تماشا کنید.

۳ – داستان عشق تاماکو

ظهور داستان عشق تاماکو

به دنبال کمدی رمانتیک هستید؟ داستان عشق تاماکو درباره دو دانش آموز دست و پا چلفتی دبیرستانی است که احساسات خود را نسبت به یکدیگر ابراز می کنند. وقتی پسری به نام موچیزو اوجی تصمیم می‌گیرد به دانشگاه برود، به تاماکو، دختری بی‌سواد در همه جا، می‌گوید که به او علاقه مند است. بومیان آن شهر کوچک و مواجهه با تمام اتفاقات خنده دار و خنده دار باعث شد این انیمه داستانی پر از سوء تفاهم و اتفاقات غیرعادی را روایت کند. داستانی کلاسیک و گیرا که با بیان داستان جالب دو دانش آموزی که عاشق یکدیگر هستند، مطمئناً شما را می خنداند و تشویق می کند.

4 – زمزمه دل

نمایی از Mimi wo Sumaseba (نجوای قلب)

انیمه ای از استودیوی افسانه ای جیبیلی. مانند سایر مشاغل در این استودیو، ما در کنار یک کار عالی ایستاده ایم. دختر و پسری بارها با هم کنار می آیند و بعد از مدتی پسر به نظر می رسد که پسر قصد فریب دختر را دارد! این دو سعی می کنند همدیگر را بهتر بشناسند و از امیدها و رویاهای یکدیگر یاد بگیرند. شاید به اندازه سایر انیمه های گیبلی حماسی نباشد، اما خوبی های فراوان آن غیرقابل انکار است! بسیاری از مردم می توانند با داستان ارتباط برقرار کنند. ما فقط شاهد یک عاشقانه نیستیم، بلکه این انیمه به ما می آموزد که رویاهایمان را دنبال کنیم و بفهمیم چه چیزی برایمان ارزشمند است.

5 – به جنگل نور کرم شب تاب

نگاهی به جنگل نور شب تاب

این بار یک افسانه محلی ژاپنی را می بینیم که داستانی از عشق و از دست دادن را برای ما تعریف می کند. جین یک روح جنگلی است. هوتارو دختر جوانی است که جین را در کودکی در جنگل ملاقات کرد. اما اگر جین به یک انسان دست بزند، برای همیشه ناپدید می شود. وقتی هوتارو به یک دختر جوان تبدیل می شود، این دو بیشتر از همیشه عاشق می شوند. داستان با یک تراژدی تمام می شود اما در هر دردی شیرینی نهفته است! این انیمیشن زیبا تجربه بسیار متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهد.

6 – باد برمی خیزد

تصویر کازه تاچینو (باد برمی خیزد)

اثر دیگری از استودیو گیبیلی که این بار زندگی شخصی مخترع هواپیماهای بدون سرنشین Jiro Horikashi را روایت می کند. جیرو مردی بود که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد. او یک مشکل بینایی داشت که باعث شد نتواند خلبان شود. او همچنین در طول دوران مهندسی خود با مشکلاتی روبرو بود. در نهایت هنگام عبور از جاده عاشق زنی می شود که چندین بار دیده است. زنی با تراژدی های خاص در زندگی اش. داستان شیرین روایت می شود و در عین حال مخاطب خود را به چالش می کشد.

7- باغ کلمات

نمایی از باغ کلمات

داستانی دراماتیک که محوریت آن دو فرد بسیار متفاوت است، یک کفاش و یک زن مرموز، که بدون اینکه از قبل همدیگر را بشناسند، در پارکی با هم ملاقات می کنند. با فاش شدن هویت های بیشتر و فاش شدن اسرار بیشتر، داستان چرخشی غم انگیز به خود می گیرد. یک درام آرام و زیبا با رنگ و بوی فرهنگی خاص خود. اگرچه طراحی پارک، جایی که این زوج بیشتر اوقات خود را با هم می گذرانند، کاملاً با دست نقاشی شده است، اما به قدری زیبا است که شبیه یک رویا به نظر می رسد. عاشقانه فیلم بسیار احساسی است و تماشای آن را در اولویت خود قرار دهید.

8 – قلعه متحرک هاول

نمایی از قلعه متحرک هاول

یکی از معروف ترین و محبوب ترین آثار استودیو گیبلی که بر اساس یک رمان وسترن با بازی دایان وین جونز ساخته شده است. زنی ساده و مسئولیت پذیر به نام سوفی توسط جادوگری حسود مورد نفرین قرار می گیرد و پس از اینکه توسط جادوگری مرموز به نام هاول از مرگ نجات پیدا می کند به پیرزنی تبدیل می شود. حتی اگر بعداً اتفاقات بدی برایش بیفتد، به دنبال درمان درد خود می گردد. یک انیمه بسیار خوب پر از صحنه های عالی و تقریبا دو ساعت شما را سرگرم خواهد کرد!

9 – من همیشه تو را دوست داشتم

شخصیت های Zutto Mae Kara Suki Deshita: Kokuhaku Jikkou Iinkai (من همیشه تو را دوست داشتم)

این فیلم به کارگردانی تتسویا یاناگیساوا، داستان چند نوجوان دبیرستانی را روایت می کند که در ابراز علاقه خود به فردی که دوستشان دارند مشکل دارند. یک کمدی رمانتیک کلیشه ای پر از ناهنجاری ها و حسادت های نوجوانان. این یک فیلم عالی با طراحی عالی و گزینه خوبی برای زمانی است که می خواهید یک جلوه سرگرم کننده ببینید. اگر به دنبال انیمیشنی با خط داستانی غمگین هستید، همچنان گزینه خوبی است که یک داستان خاص را به خوبی توصیف می کند. این انیمه دارای موسیقی متن فوق العاده ای است که نباید از دست بدهید!

10 – دختری که در زمان می پرد

ظاهر دختری که در زمان جهش می کند

وقتی ماکوتو متوجه می شود که توانایی سفر در زمان را دارد، تصمیم می گیرد زندگی خود را آسان تر کند و اشتباهاتش را جبران کند. مثل خرابکاری و دادن نمره بد. با این حال او متوجه می شود که سفر محدود به زمان است و با این کار به مردم آسیب می رساند. همه چیز به آرامی شروع به تغییر می کند، از جمله رابطه او با دوستش چیاکی. شما انیمه ای مانند این را پیدا نخواهید کرد و توانسته در طول فصل جوایز نیز بدرخشد. دیدن را از دست ندهید.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما