برنلی 0 – 4 چلسی; طوفان تیم توخل در نیمه دوم – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813842 |
23 اسفند 1400 20:21 |
73 بازدید |

0
نظرات

چلسی در نیمه دوم با نمایشی عالی چهار گل برنلی را شکست داد.

به گزارش “ورزش سه”، چلسی که در نیمه اول در برنلی عملکرد خوبی نداشت، در 45 دقیقه دوم عملکرد بسیار خوبی داشت و در نهایت موفق شد با نتیجه 0-4 از سد حریف خود بگذرد.
چلسی شروع بهتری داشت و در دقیقه 14 با پاس خانگی سائول نیگز فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما تیلور با موقعیت محکم خود به ریس جیمز اجازه گلزنی نداد.
دقایقی بعد لنون با رابرتز در میانه محوطه جریمه چلسی فرصت گلزنی داشت اما ضربه او توسط تیاگو سیلوا در نزدیکی خط دروازه مهار شد و این فرصت طلایی از دست رفت.
در اواسط نیمه اول به اشتباه آنگولو کانته، لنون توپ را به صدا درآورد و به وست وود فرصت خوبی برای گلزنی داد، اما ضربه این بازیکن اشتباه بود و از دروازه چلسی خارج شد. اتفاق خاصی در گل های دو تیم نیفتاد و این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این حال، چلسی در نیمه دوم پر سر و صدا ظاهر شد و در دقیقه 47 گل اول را به ثمر رساند. ریس جیمز در سمت راست زمین موقعیت گرفت و موفق شد گل اول را از زاویه بسته با ضربه ای درخشان به گوشه دروازه به ثمر برساند.

با این حال سه دقیقه بعد، چلسی گل دوم را به ثمر رساند. کریستین پولیسیچ یک پاس زیبا از سمت راست انجام داد و کای هاورتز وارد زمین شد و با ضربه سر دقیق برتری چلسی را دو برابر کرد.
با این حال حملات چلسی ادامه داشت و این تیم در دقیقه 55 دوباره به گل رسید. ارسال ریس جیمز به درون دروازه با ضربه کای هاورتز همراه شد و ستاره آلمانی گل سوم را به ثمر رساند.

با این حال دقایقی بعد چلسی دوباره به گل رسید. کریستین پولیسیچ روی تیرک دروازه فرود آمد و با پاس سائول و خطای عجیب تارکوفسکی در برگشت توپ، به راحتی دروازه را دفع کرد.

چلسی که به برد خود متقاعد شده بود، کنترل بازی را در دست گرفت و در نهایت همان 4 گل را مقابل برنلی در نیمه دوم به دست آورد.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما