بنزما: درباره فوتبال لیونل مسی حرفی برای گفتن ندارم! :: ورزش سه

[ad_1]

رئال مادرید به من وابسته نیست

کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید مدعی شد که این تیم به او وابسته نیست و او می داند چگونه مقابل پاری سن ژرمن موفق شود.

کد خبر: 1810734 –
25 آوریل 1400 ساعت 21:05 –
16030 بازدید

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید فردا شب میهمان دیدار حساسی است که در ورزشگاه پارک دوپرنس پاری سن ژرمن برگزار می شود. حضور کریم بنزما در این دیدار همچنان نامشخص است و ستاره فرانسوی در نشست خبری پیش از بازی درباره بازگشتش به فرانسه و اهمیت لیونل مسی در ترکیب رقیب صحبت کرد.

احتمال غیبت در جلسه فردا شب: “فکر نمی کنم رئال مادرید به من وابسته باشد، زیرا بازیکنان می دانند که چگونه بدون من برنده شوند. مهمتر از همه، من تمام تلاشم را می کنم و تا آخرین تمرین منتظر می مانم تا بدانم چه چیزی در انتظارم است. شما این کار را خواهید کرد.” چون فصل پیش رو طولانی است.»

بازی با پاری سن ژرمن: “این مسابقه ویژه است زیرا در لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود، اما حضور در فرانسه یک موضوع خصوصی نیست. زمانی که در تیم ملی بودم احساس خوبی داشتم، اما اکنون با باشگاهم به فرانسه رفتم. فکر می کنم آنها نیستند. در هیچ تیمی. “آنها وجود ندارند. فردا یک بازی 90 دقیقه ای برگزار می شود و تیمی که شایستگی بیشتری داشته باشد پیروز خواهد شد. در مورد بازیکن، برای هر دو تیم یکسان است.”

دیدار مجدد با لیونل مسی: “من در مورد استعدادهای فوتبال لیونل مسی صحبت نمی کنم، زیرا او بازیکن بزرگی است. واضح است که مردم از او انتظار زیادی دارند، اما او بازیکنی است که همه چیز را در مورد فوتبال می داند. من مقابل لیونل مسی بازی زیادی کردم. اما او فردا بازی خواهد کرد. او بازیکن پاری سن ژرمن است.” همه بازیکنان پاری سن ژرمن خوب هستند و من بازیکن خاصی در نظر ندارم، اما همانطور که گفتم همه آنها خیلی خوب هستند.”

انتقال احتمالی کیلیان امباپه به رئال مادرید: بازی بسیار بزرگی است و بازی مقابل کیلیان ویژه خواهد بود زیرا ما در تیم ملی با هم هستیم و او همانطور که همه می‌دانند می‌تواند به رئال مادرید برود. “ما با هم دوست هستیم. تنها آرزوی من برای امباپه این است که یک نمایش خوب داشته باشد.”

احتمال انقراض نیمار: “او بازیکن بسیار خوبی است و نمی دانم که آیا او 100% واجد شرایط است یا خیر. نیمار برای پاریس مهم خواهد بود اما این بازی به یک بازیکن وابسته نیست. نیمار بازیکن بسیار مهمی مانند مسی است.”

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما