واتس اپ توانایی نظرسنجی گروهی را آزمایش می کند – زومیت

[ad_1]

واتس اپ در حال حاضر در حال آزمایش تغییرات و ویژگی های جدید برای بهینه سازی پلت فرم خود است. به گزارش Phonearena، در آزمایش اخیر، هدف این پیام رسان ها افزودن قابلیت نظرسنجی به چت های گروهی است. این ویژگی سالهاست که در اپلیکیشن تلگرام وجود دارد و در صورت اجرای موفقیت آمیز در نسخه بتا واتس اپ، می تواند به انتشار پایداری منجر شود.

نظرسنجی در چت های گروهی

نظرسنجی ها راهی عالی برای تعامل کاربران با یکدیگر و تصمیم گیری یا یادگیری نظرات اعضای گروه است. تلگرام یک اپلیکیشن پیام رسان محبوب بود که مدت ها از این قابلیت استفاده می کرد و حالا واتس اپ تصمیم گرفته این قابلیت را برای کاربران پلتفرم خود پیاده کند. به گفته وب سایت WABetaInfo، این ویژگی برای اولین بار در نسخه بتا 2.22.6.70 منتشر شد و هنوز در حال توسعه است.

نظرسنجی‌های واتس‌اپ فقط برای گروه‌ها باز خواهد بود و پاسخ‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط کاربران در نظرسنجی‌ها مانند سایر پیام‌های این پلتفرم رمزگذاری می‌شوند. این بدان معناست که فقط اعضای گروه می توانند به نظرسنجی و نتایج آن دسترسی داشته باشند.

نظرسنجی آزمایشی واتس اپ برای چت های گروهی

با توجه به اسکرین شات های ارسال شده در وب سایت WABetaInfo، این ویژگی در یک رابط کاربری جدید با یک فیلد متنی برای پرسیدن سوالات ساخته شده است و یک دکمه ایجاد نظرسنجی و یک دکمه لغو ارائه می شود.

این ویژگی هنوز در حال توسعه است و به طور کامل اجرا نشده است. بنابراین، هنوز مشخص نیست که محدودیت تعداد پاسخ ها چقدر خواهد بود، شرکت در نظرسنجی چقدر طول می کشد یا حداکثر گزینه های نظرسنجی چقدر خواهد بود. واتس اپ هنوز تاریخ انتشار رسمی این ویژگی را اعلام نکرده است و به عنوان یک قاعده، تنها کاربران نسخه بتا می توانند تا زمانی که همه باگ ها برطرف شوند، نحوه عملکرد آن را مشاهده کنند.

جستجوی پیام های WhatsApp

ویژگی نظرسنجی در حال حاضر فقط برای نسخه iOS واتس اپ در دسترس است. اما این بدان معنا نیست که چنین قابلیتی وارد سیستم عامل اندروید نخواهد شد. در همین حال، واتس اپ در حال آزمایش ویژگی دیگری بر روی این پلتفرم است که روند جستجوی یک عبارت خاص را ساده می کند.

مقاله مرتبط:

در حال حاضر کاربران برای جستجو در واتس اپ ابتدا باید صفحه مربوط به یک چت یا چت گروهی خاص را پیدا کنند و سپس با انتخاب منوی سه نقطه عبارت مورد نظر را در قسمت جستجو وارد کنند. اکنون به نظر می رسد واتس اپ راه آسان تری برای جستجوی یک عبارت خاص در به روز رسانی های بعدی برای کاربران فراهم می کند.

واتس اپ قصد دارد میانبر جستجوی جدیدی را به نسخه بتای 2.226.3 برنامه اندروید اضافه کند که امکان جستجو در صفحه اصلی این پلتفرم را فراهم می کند و کاربر را از رفتن به یک گروه یا چت خاص بی نیاز می کند.

لازم به ذکر است که تمامی این ویژگی ها در ابتدا به صورت بتا در دسترس هستند و ممکن است پس از توسعه و قبل از انتشار رسمی تغییر کنند.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما