بهترین مشاور تحصیلی کنکور تجربی – مشاور شما

تمرین کن عزیزم. قرار نیست از اول کامل باشیم. بهترین مشاوران کنکور، هیچ گاه یک برنامه روتین و از پیش نوشته شده را برای استفاده تمامی مراجعه کنندگان ارائه نمی نمایند و هر کسی را در وهله اول با توانایی های فردی و ظرفیت درونی خود می سنجند و پس از آن نسبت به ارائه برنامه ای شخصی و کاملا اختصاصی اقدام می کنند. از طرفی پدران و مادران همواره انتظار دارند تا فرزندانشان ،ساعتها را صرف مطالعه نمایند .همچنین دانش آموزان نیز از فرسودگی روحی و فشار شدیدی که ،در این سال به آنها وارد میشود همواره گله می نمایندواز سوی دیگر نیز، اولیای مدرسه انتظارات خاص خود را از دانشآموزان دارند. شرایطی را تصور نمایید که در آن ، داوطلبان خرم آباد در سالهای گذشته نتوانستهاند موفقیت مطلوب را کسب نمایند. برخی از مراکز مشاوره، برنامهها و اپلیکیشنهایی را تهیه کردهاند که میتوانند بر اساس رتبهها و نتایج سالهای گذشته، درصد قبولی شما در رشتهها را حدس بزنند و احتمال موفقیت شما در انتخاب رشته را بیشتر کنند. خخخخخخخخخ سلام به دوستای عزیز به نظر من همیشه هم مشاجره بد نیست.بعضی وقتا هم لازمه بحثایی بشه که زن و شوهر عقیده ی همدیگرو در مورد موضوعی خاص بیشتر بدونن.مشاجره ای بده که با توهین و الفاظ رکیک همراه باشه وباعث بشه طرفین از همدیگه دلخور بشن.و اون وقته که حتی با معذرت خواهی هم نمیتونن از دل هم در بیارن و با بیشتر شدن این دلخوریها کم کم رابطه رو به سردی میره.وبعدها حتی متوجه نمیشن که چی باعث سردی رابطه شون شده سلام مینا جون، مرسی عزیزم، آره عزیزم خودمم?

  • The best counselor for Sari entrance exam
  • The best counselor for Behbahan entrance exam
  • صحبت کردن با خانواده و دوستان صمیمی
  • The best counselor for Shahrekord entrance exam
  • تالیف بیش از ۲۰ کتاب در انتشارات تخته سیاه
  • دسترسی به منابع مناسب و سودبخش

آره رهاجون منم باهات موافقم تو خونه ای که بحث نباشه واقعا یه روز یکی از دو طرف منفجر میشه خلاصه هیمیشه که ماه زیر ابر نمی مونه دعوا نمک زندگیه دیگه فقط نباید زیادی شورش کرد بنده صبــــــــا مدیر قسمت عشقولانههههه پیشنهاد خوبیه وصال جان من خودم به وضوح این رو دیدم که وقتی توی عصبانیت هرچی به ذهنم می رسه می گم باعث می شه که همسری هم شدیدا عصبانی بشه و هی دلخوری مون بیشتر بشه اما وقتی خودم رو کنترل می کنم و هی به خودم می گم صبر کن الان وقتش نیست، اونوقت وقتی آروم هستیم بهش می گم از فلان چیز دلخور شدم خیلی بهتر بحث پیش می ره ما وقتی عصبانی هستیم حق رو کاملا به خودمون می دیم و این باعث می شه هرچی طرف مقابل بگه به نظرمون ظلم محض بیاد و بیشتر عصبانی بشیم خوبی فرزانه جونم مشاجره و بحث به نظرم اصلا نباید طولانی باشه بچه ها سلام به همگی دونه دونه نمیگم دیگه نگار جون و شکوفه جونم تازه رویت شدند سلام من با اقایی اشتی کردم فهمیدم سر چی ناراحت بود یه ماشین ساعت دو شب رفت تو فروشگاهش همه چیو شکوند کلی ضرر کرد بنده خدا تا کارشناس بیاد دو شب تو فروشگاه خوابید خوب حقم داشت ناراحت باشه یه داستان طنز جالبی هم هست که به نظرم واقعا نصیحت خوبیه، گفتم بد نیست اینجا مطرحش کنم.

  • The best counselor for Sina Tehrani entrance exam
  • ارائه جزوات و منابع مکتوب
  • The best entrance exam counselors in Sari
  • The best experimental entrance exam consultant in Tabriz
  • دارای مدرک پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

همسری من خیلی خیلی به خانواده اش وابسته است و اصلا نمی شه مستقیم ازشون پیشش انتقاد کرد. من یاد گرفتم که وقتی از خانواده اش دلخور می شم فوری بهش نگم چون تو اون لحظه خیلی دلم شکسته است هرچی بگه فکر می کنم داره دفاع می کنه از اونا. یک سری حرمت های انسانی همیشه باید بین زن و مرد باشه نامه نوشتن بعد از دعوا و مشاجره گاهی اوقات برای آرام شدن جو سنگین حاکم توی خونه خیلی مفیده چون قبل از خوندن نامه توسط همسرمون خودمون چند بار نامه رو می خونیم و جملاتی را که بار منفی داره رو اصلاح می کنیم و وقتی که همسرمون مشغول خوندن نامه است به خاطر حضور نداشتن ما، خودش رو جای ما می ذاره که این کار به حل مسئله و پایان مشاجره کمک می کنه اول ازدواج آدم از بحث می ترسه همه اش فکر می کنه اگه بحث بشه دیگه اون رابطه مثل قبل نمی شه اما خب زمان که می گذره می بینی زن و شوهر صبح دعوا می کنن، شب به قول قدیمی ها شصت پاشون که به هم می خوره همه چی یادشون می ره خخخخخخخخ بچه ها من و همسری موقع بحث های روزمره خیلی سعی می کنیم عشقولی رو توی بحث هامون حفظ کنیم اما خدانکنه از روزی که داریم بحث تخصصی می کنیم (آخه گرایش اون تو فلسفه پست مدرن انتقادی هست و من مدرن) بهترین مشاور کنکور در زنجان (روی صفحه وب بعدی کلیک کنید) باید بیایین ببینین.

  • مشاور تحصیلی و کنکور به مدت 5 سال
  • یادگیری لغات (Vocabulary)
  • با اهمیت هر درس در کنکور
  • صلاحیت چند فرهنگی
  • The best entrance exam counselor in Shahrekord
  • The best counselors for Sari entrance exam

الکی به همه چی گیر میدم حتی مثلا به موی بلند همسری. انتخاب واحد چی؟ سلام به سارا جون، دیدی عزیزم هی می گیم صبور باش، دیدی بنده خدا حق داشته. صباجونم خوبی راست میگی وصال جون همیشه هم بد نیست دعوا لازمه چون از توش خیلی چیزا دستت میاد سلام صفا جونم خواهش میکنم شما عشقیییییی مرسی صفاجان شب شما هم بخیر عزیزم اوس صفــــا رو خوب اومدی رهــــا از دست تو و اون اتاق گول زدن هات من امروز اینقدر از دیالوگ های تو و مینا خندیدم، همه همکارام میگفتن مگه چی میخونی ، منم که میدونید هیولایی میخندم. واقعن امروز روحه امو عوض کردید شماهاااا مادر و دختر سلام به همگی شبتون بخیر دوست جونیا چه خوب که امشب دوستای جدیدم داریم خوش اومدین دوستای جدید دیگه یکی یکی اسم نمیبرم کسی جا نمونه به به . سلام شبتون بخیر دوستان سلام بچه های جدید خوبید خوش اومدین سلام مینا جون نگار جون و شکوفه جون خواهرای منن عزیزم سلام مامانی. بچه ها من و همسری موقع بحث های روزمره خیلی سعی می کنیم عشقولی رو توی بحث هامون حفظ کنیم اما خدانکنه از روزی که داریم بحث تخصصی می کنیم (آخه گرایش اون تو فلسفه پست مدرن انتقادی هست و من مدرن) باید بیایین ببینین.

بهترین مشاور کنکور در مرودشت

منم خودم عاشق اتاق خوابم هستم هرچند نتونستم براش آباژور یا یک عکس خوب بگیرم (خوب پول نداشته بیدم) ولی در کل مدل سرویس خوابم رو دوست دارم چون انتخاب همسری هست. صبا گلی منم خودمو معرفی میکنم مینا گلی هستم مدیر قسمت خودآرایی (اتاق دلبرانه شدن برای همسری) شاید یه راه واسه بهتر کردن روابط این باشه که بعد از اینکه از عصبانیتمون کم شد با خودمون فکر کنیم چکار باید تو لحظه ی عصبانیت میکردیم که به دعوا دامن نزنیم و بعدش با همسرمون به آرومی در موردش صحبت کنیم.و همیشه و هر جا که دلمون خواست از همسرمون انتقاد نکنیم.و زمان و مکان خاصی رو به انتقاد کردن اختصاص بدیم.شاید تو اون لحظه به نظرمون یه کار همسرمون خیلی بد باشه ولی اگه جلوی خودمون بگیرم و تو زمان مقررش انتقاد کنیم.میبینیم که خیلی از اون ایراد ها اونقدر اهمیت نداشت که گفته بشه آره رها جونم تازه یکیمونم هنوز نیومدهههههه. اما بعدش گذاشتم همسری ساکت باشه و کاری به کارش نداشتم. سلام مینا جون مرسی عزیزم درست می گی نگار جان واقعا بعضی زندگی ها متاسفانه همینه، اصلا انگار دو طرف عادت می کنن به یکسره بحث و جدل داشتن آفرین مینای خودم، بهترین کار وقتی می بینیم که بحث به جایی نمی رسه و فقط باعث عصبانیت می شه اینه که از هم کمی فاصله بگیریم و اجازه بدیم هر دوتا به یک آرامش نسبی برسیم و بعدش با ملایمت حرف بزنیم سلام به شقایق دیگر عاشق حاضر در اتاق ?

  • تدریس در آموزشگاه های اندیشه ها، ماهان، پرستو، هدف
  • مدارک و مستندات وی را بررسی کنید
  • خانه مطالعه تخصصی با بالاترین کیفیت
  • امکان مدیریت هزینه بسته به انتخاب و شرایط داوطلب
  • سابقه ۲۵ ساله تدریس درس زیست شناسی کنکور

شادی جون 4 ساله نهال جون باید ببینتت یعنی همو ببینین دعوا تموم میشه قول میدم معجزه میکنه ممنونم شقایق جون اول جواب سوالی که ازت پرسیدم رو بده بعدش از دعوا میگم دعوا و بحث اشکالی نداره ولی قهر خطرناکه خطرناک خب بسلامتی شقایق جون خب الان من باید کتکت بزنم شقایق جون چرا عکس خونتو برامون نذاشتی هااا؟ همین که می دونی ایراد کار کجاست و قبولش داری یعنی نصف راه رو اومدی. مبل کار بابایی هم خیلی ناز بود. ولی شکر خدا دعوای انچنانی نداریم خدا نکنه هم داشته باشیم عالی بود سحر جون بهترین کار برای اتمام دعوا مینا من عکس خونه رها رو ندیدم کی گداشتی رها جونی منم میخوام من اگه اخرش به نتیجه نرسم گریه میکنم بعضی وقتا ولی سارا رها راست میگه قهر بودن بدترین چیزه و مخرب ترین کار برای یه زندگی خخخخ سلام به همگی شقایق جون من اس دادم اشتی کنم مرغش یه پا داره خدااایا اخه من چقدر تو این زمینه بد شانسم هرکی بود کلی نازمو میکشید اما دریغ از یه حرف مهربونانه شقایق جون شما چند ساله رفتی سر خونه زندگیت مگه؟

بهترین مشاور کنکور تجربی مشهد

بعدشم که اگه بساط گول خوری راه بیافته که دیگه نور علی نور می شه خخخخخخخخ اینقدر از دعوا بدم میاد:( عالی بود سحر جون بهترین کار برای اتمام دعوا مینا من عکس خونه رها رو ندیدم کی گداشتی رها جونی منم میخوام ولی سارا رها راست میگه قهر بودن بدترین چیزه و مخرب ترین کار برای یه زندگی سلام سحر جون، عکست واقعا پر معنی هست، واقعا بعضی وقتا توی بحث و دعوا یک جمله یا فقط یک نگاه چنان وجود آدم رو آتیش می زنه که حد نداره ???? خدا نیاره واسه هیچکس سلام دخترم فدات بشم عزیزم. بعدشم که اگه بساط گول خوری راه بیافته که دیگه نور علی نور می شه خخخخخخخخ سلام رها جون خوبی عزیزم؟ چقدر نازی سلام به دختر عاشق خودم، دیگه از قدیم گفتن مادر رو ببین دختر رو بگیر، همینه دیگه خب دخمل گلی تو بگو ببینم اختلافاتت رو با دوماد من چطوری حل می کنین؟

بهترین مشاور کنکور خانم

سلام با توجه به اینکه حق انتخاب نظام جدید در کنکور ۹۹ به فارغ التحصیلان نظام قدیم داده شده شما میتونید یکی از این دو گروه منابع (قدیم یا جدید) رو به اختیار خودتون انتخاب کنید. به نظر من دعوا تو زندگی همه هست.مهم اینه که چطور اونو مدیریت کنیم و اینکه حریم ها رو نشکنیم و احترام رو نگه داریم.البته از قدیم گفتن توی دعوا حلوا پخش نمی کنن ولی تا حد امکان باید سعی کنیم تبدیل به مشاجره نشه و با بحث حل بشه سلام به همه دوستای عزیز، به نظر من دلیل اصلی اختلافات و جروبحث های زن و شوهری تو اختلافات فرهنگیه و اینکه تعریف ارزش ها از دید هر کدوم از زن و شوهرها متفاوته. البته اگه همکاری کنه آره میناجون من خودم کلی تمرین کردم و الان تو نگه داشتن زبونم به درجه ی استادی رسیدم خخخخخ? مشاور کنکور موظفه که هر شب یا هر هفته به صورت دوره ای گزارش عملکرد شما رو بررسی کنه و متناسب با عملکرد شما برنامه ریزی مطالعاتی رو تغییر بده.

  • فارغ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف
  • برنامه ریزی اصولی
  • کمک به دانش آموزان در درک خود و پذیرش خود
  • مولف کتاب شیمی انتشارات مبتکران
  • The best entrance exam counselor in Mashhad
  • بهترین مشاور کنکور
  • مرور زیاد

گاها ممکن است یک کنکوری بخاطر ضعف آموزشی ای که در گذشته داشته از ادامه ی کار با یک مشاور کنکور معمولی شیراز سر باز بزند اما آنچه باعث خوشحالی است این است که این مشاور کنکور شهر شیراز نه تنها متناسب با قوت شما بلکه حتی پا به پای ضعف های علمی و روحیه ای شما برنامه ریزی خود را انجام میدهد. مینا جونی یک کوچولو پیتزا از ظهر داریم بهش گفتم اینو بخور بعد که قرار تموم شد اگه بازم غذا خواستی در خدمتم خخخخخ خب چیکار کنم خودش می گه هیچ کار نکن بشین سر درست خووووو وصال جون سلام عزیزم، خوش اومدی. تا کنون دروس پایه رو نخوندم و قصد دارم در طی سال دازدهم رو بخونم واز عید به بعد دروس پایه . طبق آمار های منتشر شده حدود 98 درصد قبولی های رشته های خوب دانشگاه های خوب دولتی کشور از مدارس تیزهوشان بوده است پس اگر مدرسه تیزهوشان نیستید باید تلاشتان را بیشتر کرده و با راهنمایی یک مشاور با تجربه مسیر را بدون اتلاف وقت پر قدرت و پر انرژی طی کنید .

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما