بهترین مشاور کنکور تجربی کیست؟

برای موفقیت در کنکور ،یک سال (۳۶۵ روز) تلاش می کنید. مشاورین ما به عنوان دوست و همیار شما در این برهه حساس و سرنوشت ساز همراه هر روز شما خواهند بود تا در مسیر درست تلاش کنید و بعدها افسوس نخورید. متن پیامک و شماره تلفن همراه شما بلافاصله توسط همان مشاور دریافت خواهد شد و ایشان با شماره موبایل خود به درخواست شما پاسخ خواهند داد. تکرار هر روز یک اشتباه کوچک، نهایتا یک نتیجه بزرگ و منفی به همراه خواهد داشت. هنگامی که از معایب کند خوانی سخن می گوییم بدین معنا نیست که شما در تمامی دروس باید به سرعت عبور نمایید در برخی از دروس شاید لازم است شما حتی نیم ساعت را صرف مطالعه یک صفحه نمایید. لازم به ذکر است که کلیه مشاورین تحصیلی گروه آموزشی مشاوره مهندس مسعودی و دکتر دانش زاده در کنکور آسان است هم رتبه هستند و هم رتبه های زیادی را پرورش داده اند. برای موفقیت در کنکور لازم است کارهای مختلفی انجام دهید که در ادامه مطالب این صفحه با جزئیات کامل خدمت شما عرض می کنیم.

به همین دلیل است که اکثر داوطلبان کنکور پیشرفتی در آزمون های آزمایشی ندارند و چندین سال پشت کنکور می مانند و از ورود به رشته و دانشگاه مورد علاقه خود باز می مانند. و کنکور می باشد هنوز هم یکی از بهترین مشاورین کنکور کشور محسوب می شود و انتظارات از این مشاور تحصیلی با تجربه بسیار بالاست و همگان منتظرند تا با توجه به سبک کاری خود و فاصله گرفتن از مؤسسات تولیدکننده بسته های بی کیفیت آموزشی کنکور ، رتبه های بهتری در کنکور سراسری ارائه کند. در انتخاب مشاور انتخاب رشته خوب عامل های متفاوتی دخیل هستند که باید به انها توجه نمود. وجه اشتراک رتبه های برتر کنکور ساعت مطالعه بالاست. قبل از پرداخت هر گونه هزینه مستقیما با مشاور مورد نظر خود (که رتبه برتر کنکور است) صحبت خواهید کرد و نهایتا در صورت توافق، قبل از شروع مشاوره اصلی هزینه اعلام شده را پرداخت می نمایید. به همین دلیل توصیه می کنیم مشاور کنکور خود را حتما از بین رتبه های برتر کنکور که تجربه موفقیت در این آزمون را داشته و در عین حال تعهد و تخصص کافی در زمینه مشاوره کنکور دارند انتخاب کنید. روش سوم: علاوه بر دو روش فوق، جهت ارتباط با رتبه های برتر کنکور (اعضای مشاوران ارشد کنکور آسان است ) می توانید درخواست برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت خود را در سایت رسمی کنکور آسان است ثبت کنید و در صورت تمایل نام مشاور مد نظر خود را نیز ذکر کنید.

بنابراین در انتخاب راهنما در هر زمینه ای باید به کارنامه خود فرد و موفقیت وی در این مسیر توجه کرد. و قاعدتا مشاور باید به شاگرد القا کنه که تو راهی جز قبولی پزشکی نداری. سالانه حدود یک میلیون نفر در کنکور سراسری شرکت می کنند که بیشتر این افراد داوطلب کنکور تجربی هستند و اغلب با هدف قبولی در رشته های پرطرفدار پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی در این رقابت سنگین حاضر می شوند. تیم مشاوره دکتر معین الدین از بهترین مشاوران کنکور پزشکی بهره می برد. چون وقتی وارد فضای کنکور شدم، هم مطالب زیاد بود و هم خیلی خودم رو گم کرده بودم و خیلی خیلی تو شرایط روحی بدی قرار گرفته بودم که مهندس معین فلاح تونستند من رو به شرایط عالی و ایده آل برسونند. دانش آموزان زیادی در سال های گذشته از طریق خدمات مشاوره کنکور تجربی دورخیز به رتبه های زیر ۱۰۰۰ رسیده اند.

برخی نیز به علت مایوس شدن از رتبه کسب شده، انتخاب رشته نمیکنند و بعد از اعلام نتایج متوجه میشوند که با رتبه های بدتر از خودشان، دانش آموزانی قبول شده اند. رقابت برای قبولی در کنکور سنگین تر شده و اهمیت داشتن مشاور کنکور به منظور برطرف کردن اشتباهات و قرار گرفتن در مسیر درست مطالعه افزایش یافته است. اگر حتی یک اشتباه کوچک در مسیر درس خواندن شما وجود داشته باشد، این اشتباه تا روز برگزاری کنکور ۳۶۵ بار تکرار می شود. آیا کسی که تاکنون حتی یک بار در طول استخر شنا نکرده می تواند مربی شنای خوبی برای شما باشد؟ با اینکه ما ساکن شهرستان هستیم اما خیلی خدمات خوبی ازشون گرفتیم. منابع مطالعاتی که رتبه های تک رقمی کشور برای کنکور استفاده کرده اند بعضا با منابع مطالعاتی رتبه های نجومی کنکور یکسان و مشترک بوده است، اما چرا گروهی رتبه تک رقمی کسب کرده و از نفرات برتر کنکور سراسری هستند در حالی که گروهی دیگر رتبه ۶ رقمی کسب می کنند؟

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بهترین مشاور کنکور ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.