بهترین مکان ممکن برای راه اندازی مجدد مو (عکس) :: سه تمرین

[ad_1]

کد خبر: 1810985 |
27 روز 1400 شهریور 23:13 |
1,133 بازدید |

0
نظرات

ستاره مصری لیورپول امشب با خاطراتی شیرین به ورزشگاه رفت و این می تواند بهترین فرصت او برای شروع دوباره باشد.

بازگشت مهاجمان لیورپول از جام ملت های آفریقا دو موقعیت متفاوت را به همراه داشت. مانه سرمست از قهرمانی سنگالی بود و محمد صلاح ناامید از شکست در فینال همچنان در شوک بود. یورگن کلوپ هفته گذشته در دیدار مقابل لستر به مدت 35 دقیقه از صلاح استفاده کرد تا به مانه که به تازگی مهمانی را به پایان رسانده بود، استراحت دهد.

هواداران لیورپول که روی نبوغ محمد صلاح حساب ویژه ای برای تکرار عنوان شیرین خود با این باشگاه داشتند، در بازگشت صلاح را ندیدند که گلزنی کند، اما نمایش موی امیدوارکننده آنها را امیدوار کرد. در 35 دقیقه صلاح چندین بار به سمت دروازه رفت اما یک بار روی تیرک دروازه و چندین بار اشمایکل صدها گل به ثمر رساند.

تمجید باشگاه از صلاح نشان داد که او نیز از این صورت فلکی راضی است. این بهترین خبر برای هواداران لیورپول در آستانه دیدار حساس مقابل اینترمیلان بود. برای کسانی که به آمار اعتقاد دارند این امید چند برابر می شود زیرا ستاره مصری همیشه خاطرات خوبی از ورزشگاه جوزپه مهاتزا داشت. صلاح هم در دوران کوتاه حضورش در سری آ در ورزشگاه و هم برای لیورپول گلزنی کرده است.

اکانت رسمی لیورپول نیوز با انتشار عکسی از صلاح در حال گرم کردن قبل از بازی امشب، او را مرد شماره یک بازی امشب معرفی کرد. مردی که لیورپول امیدوار بود گل خود را مقابل میلان تکرار کند.

مو صلاح در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یکی از دو گل تیمش را مقابل میلان در ورزشگاه جوزپه مه آتزا به ثمر رساند و حالا امیدوار است تا چند ماه دیگر به عنوان یک ستاره برای تیمش بدرخشد و قهرمان شود. در شروع فصل، در مقایسه با سیستم عامل جدید آیفون یک ستاره بود. Hair در هر بازی چیز جدیدی برای ارائه داشت و مانند اپل، چیزی که ارائه می‌کرد هر بار غافلگیرکننده بود. صلاح در آستانه قهرمانی و تاریخی شدن با مصر بود، اما موفق به انجام این کار نشد. حالا باشگاه می خواهد با بازگشت به جمع قرمزها به ماجراجویی های خود ادامه دهد.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما