بهترین گلزن اروپا؛ هت تریک لوا به مدت 10 دقیقه – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1814417 |
18 شهریور 1400 شهریور 00:22 |
10,274 بازدید |

6
نظرات

یک رکورد جدید، لقب گلزن تمام نشدنی بایرن؛

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در بازی امشب مقابل سالزبورگ تنها در 23 دقیقه هت تریک کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ امشب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان سالزبورگ با گل دقیقه 90 از شکست بود. اما این تیم بازی امشب را تهاجمی آغاز کرد و در مدت زمان بسیار کوتاهی با مهاجم لهستانی گل اول را به ثمر رساند. ستاره هجومی بایرن از همان دقیقه اول برای گلزنی بی تاب بود و شب سختی را برای مدافعان و دروازه بان سالزبورگ انتظار داشت.

روبرت لواندوفسکی در دقیقه دوم با یک ضربه خطرناک دروازه سالزبورگ را تهدید کرد اما دروازه بان این ضربه را مهار کرد. تنها ده دقیقه بعد این بازیکن در محوطه جریمه حریف تعادل خود را از دست داد و تیمش را به یک ضربه پنالتی رساند. لوا پشت ضربه ایستاد و گل زد. ده دقیقه بعد بایرن بار دیگر با کمک VAR صاحب پنالتی شد و لواندوفسکی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و دو دقیقه بعد لواندوفسکی گل سوم را به ثمر رساند. او در موقعیت تک به تک با دروازه بان، توپ را به او داد و با یک ضربه آهسته به تیرک دروازه، هت تریک سریع خود را به پایان رساند. مهاجم بایرن با اولین گل خود در دیدار امشب به اولین گلزن فصل تبدیل شد و تعداد گل های خود را در تمامی رقابت ها به 40 رساند. لواندوفسکی در هفت سال گذشته به طور مداوم بیش از 40 گل در هر فصل به ثمر رسانده است و این رکورد را بیشتر از همه مهاجمان امسال تکرار کرده است.

روبرت لواندوفسکی در این فصل مقابل سالزبورگ در 10 دقیقه و 23 ثانیه هت تریک کرد و در این فصل 12 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند. او در 8 بازی این عدد را به ثمر رساند. مارکو سیمونه و روزنبورگ از میلان که در دقیقه 23 سه گل به ثمر رساندند، پس از بازی لیگ قهرمانان اروپا در سال 1996 رکورد سریعترین هت تریک را در 24 دقیقه شکستند. این پنجمین هت تریک لواندوفسکی در لیگ قهرمانان اروپا بود و تنها مسی و رونالدو 8 امتیاز بالاتر از او هستند.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما