حیف که به جای کین مدل اینستاگرام گرفتی! :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811570 |
30 روز 1400 شهریور 23:50 |
17,962 بازدید |

0
نظرات

هری در آغوش باشگاه (عکس)

عملکرد خیره کننده هری کین راه را برای پیروزی بزرگ تاتنهام مقابل منچسترسیتی هموار کرد.

به گزارش “ورزش سه”، شاید خیلی ها به شکل خیره کننده پپ گواردیولا و برد 5 گل این تیم مقابل اسپورتینگ لیسبون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و نمایش ناامیدکننده تاتنهام در سه هفته آخر لیگ برتر توجه داشته باشند. نمره بسیار بالا شانسی برای پیروزی در بازی امشب مقابل لندن.

برخلاف انتظار، تاتنهام شروع بسیار خوبی داشت و اولین گل را از ستاره سوئدی در اولین لحظات همکاری فوق العاده سه نفره هری کین، شان هیونگ مین و دژان کولوسفسکی به ثمر رساند.

پس از آن منچسترسیتی حملات متعددی را روی دروازه تاتنهام انجام داد و در نهایت با اشتباه باورنکردنی هوگو لوریس، ایلکای گوندوگان را به تساوی کشاند.

نیمه اول با تساوی به پایان رسید اما هری کین فوق ستاره در نیمه دوم به کابوس پپ گواردیولا و تیمش تبدیل شد. همکاری دو نفره سان هیونگ مین و کین باعث شد تا تیم ستاره بریتانیایی گل پیروزی را به زیبایی به ثمر برساند.

هری کین برای اولین بار مقابل شاگردان پپ گواردیولا گلزنی کرد.

با نزدیک شدن به آخرین لحظات بازی، یک خطای فردی دیگر گریبان تیم آنتونیو کونته را گرفت. جایی که کریستیانو رومرو مرتکب خطای هندی می شود و داور ریاض محرز به نقطه پنالتی اشاره می کند تا گل تساوی را به ثمر برساند.

هری کین دو سه فصل است که کابوس پپ گواردیولا است.

با این حال، بهترین آمادگی هری کین در ماه های اخیر، کابوس پپ گواردیولا و تیمش را کامل کرده است. در حالی که همه منتظر پایان بازی با امتیاز بودند، ستاره انگلیسی با پاس دژان کولوسفسکی برای سومین بار با ضربه سر فوق حرفه ای به تاتنهام 3 امتیاز ارزشمند و شیرین داد.

گزارش جالب بلیچ از هدیه هری کین به یورگن کلوپ و تیمش

گری لینهکر در توییتر نوشت: “عملکرد هری کین، چه برد بزرگی برای تاتنهام. چه نمایشی. چه رقابت بزرگی ممکن است برای قهرمانی داشته باشیم… اگر آن را از دست بدهید… یا دوست دارید بهترین ها را تماشا کنید. دوباره قسمت؟” .

هری کین و شان نیونگ با دیدیه دروگبا و فرانک لمپارد از نظر پربارترین همکاری شان در تاریخ لیگ برتر از زمان اولین گل کین برابری می کنند.

وقتی میفهمی به جای هری کین صد میلیون یورو خرج کردی تا مدل اینستاگرام بگیری… (اشاره به جذابیت جک گریلیش)

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما