تبلیغات از دست رفته؛ این سوپراستار رو جایی ندیدی؟ (عکس) :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811603 |
01 شهریور 1400 شهریور 09:59 |
11,352 بازدید |

یکی
نظرات

بدترین آمار تاریخ لیگ برتر؛

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی گران قیمت چلسی، همچنان نمایشی پر از دست انداز دارد و با روزهای اوج خود فاصله دارد.

به گزارش “ورزش سه”، چلسی اواخر تابستان گذشته به خرید بزرگی دست یافت و روملو لوکاکو، مهاجم سابق بلژیکی خود را با 115 میلیون یورو از اینتر بیرون کشید. چلسی پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دنبال یک مهاجم برتر برای تکمیل لیست خود و فردی بهتر از روملو لوکاکو بود که عملکرد فوق العاده ای در اینتر داشت و به روزهای اوج خود بازگشت.

این بازیکن 29 ساله در باشگاه جدیدش با گلزنی در دربی لندن مقابل آرسنال کار خود را درخشان آغاز کرد و نشان داد که چلسی قصد دارد روزهای تلخ خود را فراموش کند. اما یک مصدومیت غیرمنتظره در ماه نوامبر باعث شد روملو لوکاکو به شدت سقوط کند و بعد از مصاحبه تند او قبل از پایان سال 2021 اوضاع بدتر شد.

با این حال روملو لوکاکو در دیدار شب گذشته چلسی مقابل کریستال پالاس نمایشی ناخوشایند ارائه کرد و به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. این بازیکن در طول 90 دقیقه حضورش در زمین، تنها 7 بار توانست توپ را لمس کند که یکی از آنها شروع نیمه دوم بود.

این بدترین عملکرد ممکن برای یک بازیکن در لیگ برتر از سال 2004 و زمانی است که آمار بازیکنان لیگ انگلیس جمع آوری می شود. با این حال توماس توخل در پایان بازی مدعی شد که تحت فشار تلاش می کند از ستاره دفاع کند و در حالی که توضیح داد از این آمار مطلع است، تاکید کرد که چنین اعدادی به تنهایی ممکن است همه چیز را معنا نکند. سرمربی آلمانی البته تاکید کرد که تیمش در پایان بازی مقابل پالاس کار سختی انجام دادند اما تاکید کرد که عملکرد مدافعان بهتر بود تا موضوع را به بازیکنانی مانند روملو لوکاکو اعلام کند.

این در حالی است که با وجود گلزنی روملو لوکاکو در فینال جام باشگاه های جهان، او همچنان با تیم جدیدش وضعیت خوبی ندارد و هر هفته تحت فشار بیشتری قرار می گیرد. بازگشت به لیگ برتر برای این بازیکن مانند چلسی و منچستریونایتد شیرین به نظر نمی رسد و طبیعی است که روملو لوکاکو روزهای درخشان اینتر را از دست بدهد.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما