دیجی کالا – 8 گام برای برنامه ریزی تعطیلات نوروزی مورد علاقه خود با زومیت

[ad_1]

شما می توانید در این مدت با برنامه ریزی کارهای مختلفی انجام دهید. از بازی های رایانه ای و مجازی گرفته تا مطالعه، سفر و تفریح ​​خانوادگی. برای برنامه ریزی تعطیلات نوروزی خود با ما همراه باشید.

یکی از سنت‌های کهن ما ایرانیان، عید نوروز است. اگرچه کرونا برای مدت طولانی مهمان خانه ما بوده و همه افراد دنیا را شامل می شود. اما می‌توانید این ظاهر را محدود کنید یا آن را در فضای باز انجام دهید. تنها بودن در خانه می تواند تعطیلات را خسته کننده و کسل کننده کند. معمولا بچه ها عاشق دیدن و بازدید از نوروز هستند. ساعت نوروز 1401 با سفر می توانید در سال جدید روابط اجتماعی بیشتری را به کودکان بیاموزید. بهتر است این بازدیدها و بازدیدها کوتاهتر باشد و از استفاده از بازی برای کودکان در آنها خسته نشوید.

  • سفر

    دیجی کالا

سفر و برنامه ریزی برای نوروز همیشه دلپذیر است. میتونی بری مناطق آب و هوایی برای جمع آوری انرژی از طبیعت کمک بگیرید و در سال جدید دوباره کسب و کار خود را شروع کنید. سفر برای افراد شاغل بسیار مهم است و قبل از حرکت، از فرزندان خود بپرسید که دوست دارند از کدام منطقه بازدید کنند.

  • چیدن سفره هفت سین با بچه ها

خانواده های ایرانی هر سال قبل از سال نو سفره هفت سین را برپا می کنند. نگاهی بیندازید و تقویم 1401 را ببینید تقویم روز یا آنلاین سال از چه روز و ساعتی شروع می شود تا سفره هفت سین را از دست ندهید؟ بچه ها سفره چیدن را دوست دارند و شما می توانید آیین های ایرانی را به آنها بیاموزید. به این ترتیب آنها با این نمادها آشنا می شوند. شما همچنین می توانید این کار را با بازی انجام دهید. به عنوان مثال، یک تخم مرغ رنگ کنید یا نام و معنی هفت صحنه را روی تخم مرغ بنویسید.

یکی دیگر از کارهایی که می توانید برای استفاده بهینه از تعطیلات خود انجام دهید، انجام فعالیت های سرگرم کننده است. کاشت فضای سبز یکی از مواردی است که باید برای آن برنامه ریزی کنید. به جای خرید سبزیجات، طرز تهیه سبزیجات را به کودکان آموزش دهید. کاشت بذر را به کودکان بیاموزید و مسئولیت کاشت بذر را به آنها بسپارید. این کار تاثیر خوبی بر روحیه و خلاقیت کودکان خواهد داشت.

  • از طبیعت لذت ببر

بهار زمان خوبی برای لذت بردن از طبیعت است. می توانید به پارک بروید و با بچه ها بازی کنید. با توجه به اینکه خانواده ها در طول سال وقت زیادی ندارند، بهتر است برای تعطیلات نوروزی برنامه ریزی کنید. روزهای خود را به کاوش در طبیعت بگذرانید و اگر نمی توانید سفر کنید. چند ساعت به تنهایی در شهر قدم بزنید، صبحانه و ناهار را در طبیعت صرف کنید و آخر شب به خانه بازگردید.

  • هدیه دادن و هدیه گرفتن

    دیجی کالا

یکی از بهترین کارهایی که در این زمان می توانید انجام دهید این است که برای اعضای خانواده خود عیدی بگیرید. کاردستی، نقاشی، تخم مرغ رنگ شده و غیره از فرزندتان برای تک تک اعضای خانواده. از او بخواهید که یک هدیه مانند با انجام این کار، کودکان یاد می گیرند که می توانند کارهایی را برای دیگران انجام دهند و همیشه نباید از دیگران انتظار محبت داشته باشند. همچنین روش درست خرج کردن و پس انداز را به فرزندتان بیاموزید تا تعطیلات خود را هدر ندهد و در هزینه های خود صرفه جویی کند و در حد کافی از آنچه نیاز دارد برای خود استفاده کند; آماده کردن.

برای اینکه از با هم بودن لذت ببرید می توانید برای تعطیلات نوروزی برنامه خرید داشته باشید. تنها به خرید نروید و بچه ها را با خود ببرید. خرید می تواند فرصتی برای تحقیق بیشتر در مورد بودجه مالی شما و برنامه ریزی بهتر برای آن باشد. بهتر است بچه ها را در خرید شرکت کنید و از آنها سؤال کنید. با بردن فرزندان خود به خرید، آنها را با روش صحیح خرید آشنا می کنید، محصول مناسب را انتخاب می کنید و استفاده صحیح از بودجه خانواده را به آنها آموزش می دهید.

  • یک بازی دسته ای بسازید

برای بازی های گروهی در تعطیلات نوروز برنامه ریزی کنید. این باعث می شود که جمع های خانوادگی برای بچه ها صمیمی تر و سرگرم کننده تر شود. این بازی ها باید دوستانه و صمیمی باشد و بیشتر از بازی های خانوادگی استفاده شود که همه اعضا در آن شرکت کنند. بازی هایی مانند نام خانوادگی، پانتومیم، مافیا، پنج دقیقه بازی های سرگرم کننده و در عین حال سرگرم کننده ای هستند که لحظات خوشی را برای شما رقم خواهند زد.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما