ترکیب 2-برایتون 0; فرار از بحران با گل های پرتغال :: ورزش سه

[ad_1]

منچستر با گل های رونالدو و فرناندز سد میهمان خود را شکست و به رده چهارم صعود کرد.

کد خبر: 1810848 –
27 آوریل 1400 سپتامبر 01:47 –
1,908 بازدید

به گزارش “ورزش سه”، در شبی که دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا کلید خورد و همه نگاه ها به دیدار حساس رئال مادرید و پاری سن ژرمن دوخته شد، منچستریونایتد از هفته هجدهم میزبان برایتون بود. لیگ برتر شاگردان رنگنیک هفته آینده در مرحله یک هشتم نهایی UCL با اتلتیکو با دو تساوی (لیگ برتر) و یک باخت (جام حذفی) در سه بازی اخیر خود به مصاف اتلتیکو خواهند رفت.

منچستر با 40 امتیاز در 24 بازی قبلی چهارم بود و به دنبال پیروزی برای صعود به رده چهارم بود. از سوی دیگر، برایتون پس از هفته ها شکست در لیگ جزیره، در اولدترافورد جایی که هرگز طعم پیروزی مقابل منچستر را نچشیده بود، فرود آمد.

منچستر در همان دقایق ابتدایی سعی کرد گلزنی کند اما ناکام ماند. سانچو در این دقایق جدی ترین موقعیت تیم میزبان را داشت اما موفق به گلزنی نشد. بازی رفته رفته آرام شد اما در دقایق پایانی شاهد دو موقعیت بسیار خطرناک روی دروازه منچستر بودیم. دخیا در دقیقه 39 با یک ضربه سر دیدنی دروازه برایتون را نجات داد و یک دقیقه بعد از موقعیت تک به تک حریف با فاصله چند میلی متری از کنار دروازه به اوت شوت زد تا تماشاگران رانگنیک و اولدترافورد نفس بکشند. راحت

نیمه دوم را با شرایط متفاوت آغاز کرد و منچستریونایتد در دقیقه 51 با گل کریستیانو رونالدو به برتری رسید. گلدن سه دقیقه بعد، دانک به دلیل دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد تا برایتون بتواند با ده نفر به بازی ادامه دهد. رونالدو در دقیقه 66 دو گل می کرد اما سانچز واکنش خوبی داشت و ضربه سر را چند قدمی مهار کرد.

یکی دیگر از اشتباهات مهلک مدافعان برایتون، زدن گل دوم به منچستر بود اما فرناندز در چند قدمی پاس زیبای رونالدو به دست دروازه بان حریف فاصله داشت. بین حملات بی امان تیم میزبان، Brighton در دقیقه 78 در آستانه گلزنی بود، اما پاس این بازیکن به تیر افقی دروازه برخورد کرد. نبوغ سانچز در دقایق باقی ماند و مانع از باز شدن مجدد دروازه شد اما 90+7. فرناندز در دقیقه موفق به گلزنی شد و شرایط را به 2-0 رساند.

منچستر در نهایت موفق شد بازی خانگی را با نتیجه 1-0 به پایان برساند، بنابراین رانگنیک در شب گلزنی کریس نفس راحتی کشید و وضعیت تیمش تا حدودی بهتر شد. شیاطین سرخ با این برد 43 امتیازی شدند و جای وستهام را در رده چهارم گرفتند. برایتون با این شکست با 33 امتیاز در رده نهم قرار دارد.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما