تسکو مدل جدید اندروید باکس خود را با نام Tesco Box Eco Tab – Zomit معرفی کرد

[ad_1]

شرکت توسن سیستم شرق با آشنایی با برند تسکو در بازار سخت افزار کشور، چهارشنبه 20 بهمن ماه با برگزاری رویدادی در هتل اسپیناس خلیج فارس، مدل جدید اندروید باکس خود را معرفی کرد. این محصول جدید که TSCO BOX Tab Eco نام دارد، برای رقابت با بهترین مدل های موجود در بازار با قیمتی کمتر از مدل قبلی خود یعنی Tab 100 Plus وارد بازار کشور می شود.

کنفرانس مطبوعاتی پیش از راه اندازی با آقایان جمال جعفریمدیرعامل و رئیس هیئت مدیره، سلال کافریمدیر فروش و عضو هیئت مدیره مهدی محمد، رئیس و مدیر پروژه تسکو و در میان فعالان فناوری و اعضای رسانه. در این نشست مدیران تسکو به بیان تاریخچه فعالیت تسکو در طول بیست سال فعالیت آن در بازار سخت افزار کشور پرداختند و خاطرنشان کردند: هدف اصلی تسکو تولید کالای با کیفیت ایرانی و عرضه آن با قیمت مناسب در بازار کشور است. کاربران ایرانی محصولات Access خود را با قیمتی برابر با رقبای گران قیمت خارجی با هزینه کمتر خرج کنند.

کنفرانس مطبوعاتی قبل از راه اندازی Tesco Box Eco Tab

محمدی در جریان تبلیغ Echo Fever از همین منظر عنوان کرد که پروژه Tesco Box 1067 روز پیش راه اندازی شد تا تسکو بتواند اندروید باکس همه کاره با قیمت کمتر از یک میلیون تومان را در اختیار خانواده های ایرانی قرار دهد. مسیر پروژه Tesco Box به اولین ایستگاه خود در رویداد Elcamp در سال 1998 با معرفی اولین محصول خانواده، Tab 100 رسید.

با پیشرفت پروژه، نوسانات شدید ارز، اپیدمی کرونا و بحران جهانی کمبود تراشه دست به دست هم دادند تا قیمت محصولات Tesco Box را فراتر از آن افزایش دهند و این دلیل اصلی شروع کار تسکو بر روی نسخه مقرون به صرفه تر بود. صفر تا صد اکو آتش بود که در ایران توسط مهندسان ایرانی طراحی و ساخته شد.

اظهارات مهدی محمدی درباره پروژه Tesco Box

یکی از مهم ترین مزیت های تب اکو که تسکو روی آن بسیار مانور داده است، رابط کاربری کاملا فارسی و بومی سازی شده، مبتنی بر اندروید 10 و توسعه یافته توسط مهندسان ایرانی و بهینه سازی شده برای نمایشگرهای بزرگ است تا تمامی امکانات را داشته باشد. تعداد گوشی های اندروید در یک پیشنهاد Androidbox به کاربران. تسکو وعده داده است که با رابط کاربری Echo Tab امکان اجرای تمامی اپلیکیشن های اندروید بر روی نمایشگرهای بزرگ وجود خواهد داشت.

از نظر سخت افزاری، Tab Echo از یک پردازنده چهار هسته ای با هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز استفاده می کند. پردازنده گرافیکی G31 MP2 بسته سخت افزاری را با 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 2 گیگابایت رم DDR3 تکمیل می کند. تسکو می‌گوید تب Eco Fever می‌تواند در معیارهایی همتراز با برادر بزرگش، Fever 100 Plus عمل کند.

Eco Tab از استاندارد HDR 10 و همچنین کدک H265 پشتیبانی می کند و می تواند محتوای 4K را با حداکثر نرخ فریم 60 فریم در ثانیه نمایش دهد. امکان اتصال از طریق بلوتوث نسخه 4 برای اندروید Tesco Budget Box نیز فراهم شده است. تسکو با توجه ویژه به علاقه مندان به بازی های موبایلی، این اطمینان را به آنها می دهد که با در نظر گرفتن امکان اتصال لوازم جانبی مانند ماوس، کیبورد و کنترلر، می توانند بازی ها را در صفحه نمایش بزرگ به بهترین شکل تجربه کنند.

قیمت و تاریخ دقیق عرضه Fever Eco توسط تسکو اعلام نشده است، اما طبق گفته مدیران مجموعه در کنفرانس خبری معرفی محصول، انتظار می رود Fever Eco با قیمتی در حدود یک میلیون و دویست هزار وارد بازار شود. تومان. تسکو با همکاری سرویس توزیع محتوای فیلیمو می تواند اشتراک سه ماهه رایگان را برای خریداران اکو تب فراهم کند و اندروید باکس تسکو را به گزینه ای جذاب برای علاقه مندان به فیلم و برنامه های تلویزیونی تبدیل کند. تسکو همچنین اعلام کرد که در آینده به همکاری نزدیک با خدمات VOD ادامه خواهد داد.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما