تصاویر رندر رقیب اندروید سونی برای آیفون SE – زومیت ظاهر شد

[ad_1]

اگر آیفون SE 2022 اپل که اخیراً رونمایی شده است، شما را به فکر یک گوشی اندرویدی جمع و جور انداخت، جالب است بدانید که سونی احتمالاً یک گوشی اندرویدی کوچک به نام Xperia Ace 3 ساخته است.

تصاویر رندر شده سونی اکسپریا ایس 3 توسط مخبر معروف اونلیکس منتشر شده است. این دستگاه احتمالا جایگزین Xperia Ace 2 خواهد شد. این محصول در سال 2021 وارد بازار ژاپن شد. نسل بعدی این گوشی همچنان از طراحی بدنه جلویی مشابه Ace 2 بهره خواهد برد.

رندر سونی Xperia Ace 3

رندرهای منتشر شده از سونی Ace 3 نشان می دهد که دوربین سلفی این دستگاه در بریدگی قطره ای تعبیه شده و حاشیه های نسبتا زیادی را نیز در اطراف نمایشگر شاهد هستیم. آیفون SE 3 همچنان با طراحی قدیمی خود معرفی می شود و حاشیه های محسوسی در اطراف صفحه نمایش دارد، اما لبه پهن پایینی این محصول محل قرارگیری حسگر Touch ID است. هنوز مشخص نیست که چه چیزی باعث ایجاد لبه پهن پایین صفحه نمایش Xperia Ace 3 سونی می شود، زیرا حسگر اثر انگشت دستگاه در لبه سمت راست قابل مشاهده است.

Xperia Ace 3 ظاهراً ابعادی مشابه نسخه قبلی خود دارد. برای مقایسه، ابعاد Sony Ace 3 139.7 x 9.1 x 68.6 میلی متر است، در حالی که ابعاد Ace 2 140 x 8.9 x 69 میلی متر است. Xperia Ace 3 همچنین دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی و تنها یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود که این بار به نظر می رسد یک دوربین دو مگاپیکسلی با تشخیص عمق نیست.

رندر سونی Xperia Ace 3

مقاله مرتبط:

هنوز جزئیاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه Xperia Ace 3 اعلام نشده است. البته منتشر کننده این تصاویر اعلام کرد که این دستگاه در ماه ژوئن با قیمت پایه 327 دلار عرضه می شود. این بدان معناست که قیمت Ace 3 نسبت به نسل قبلی این محصول بالاتر خواهد بود. برای مقایسه، Xperia Ace 2 با قیمت 190 دلار معرفی شد.

گفته می شود سونی اکسپریا ایس 3 همانند نسل فعلی این محصول از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد. همچنین تخمین زده می شود که این گوشی به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز شود، اما از آنجایی که این دستگاه محصولی ارزان قیمت است، بعید است در این تراشه از آن استفاده شود.

Xperia Ace 3 به احتمال زیاد با یک پردازنده میان رده عرضه خواهد شد. سونی در Ace 2 از تراشه MediaTek Helio P35 استفاده کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا Ace 3 در بازارهای خارج از ژاپن نیز موجود خواهد بود یا خیر.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما