رومولوس در چلسی دیوانه می شود! :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812138 |
04 مرداد 1400 شهریور 13:15 |
2,573 بازدید |

0
نظرات

بحران جدی لوکاکو

غیبت روملو لوکاکو ستاره چلسی در ترکیب مقابل لیل جنجال زیادی به پا کرد.

به گزارش “ورزش سه”، لوکاکو بعد از جدایی از اینتر نمی توانست همان بازیکن سابق باشد و نبوغ خود را در چلسی تکرار کند.
بازگشت او به چلسی 115 میلیون پوند برای باشگاه هزینه داشت و آنها انتظار داشتند که این بازیکن بازیکنی کلیدی برای آنها باشد، اما در عوض با بازیکنی روبرو می شوند که رابطه اش با سرمربی توماس توخل به مشکل خورده است.
سرمربی آلمانی آشکارا از این بازیکن حمایت کرد زیرا این کاری بود که او باید انجام می داد تا از بازیکنی دفاع کند که پول زیادی برای آنها می پرداخت و می توانست از نظر تعادل تاکتیکی و گل های زده برای آنها مهم باشد.
اما بازگشت او به چلسی پر از فراز و نشیب است که به نظر دور از تجربه جذاب او در اینتر است.

لوکاکو هرگز جایگاه خود را در تیم پیدا نکرد. به نظر می رسد او بین گذشته و حال گم شده است، یک پای خود را در اینتر نگه می دارد و به دنبال اعتمادی است که مربی سابقش به او داده است و از سوی دیگر تلاش می کند تا در حال حاضر رقابت کند.
به نظر می رسد سبک بازی این مهاجم بلژیکی با لیگ برتر که تفاوت زیادی با سری آ دارد همخوانی ندارد و البته این مربی آلمانی نسبت به تجربه اخیرش در فوتبال ایتالیا جایی در ایده هایش ندارد. .
خلاصه اینکه لوکاکو همچنان علاقه زیادی به مربی قدیمی خود دارد و نتوانسته با مربی جدیدش ارتباط برقرار کند و شاید هرگز این اتفاق نیفتد.

آمار آن ناامید کننده و حتی تاسف بار است. او در بازی مقابل کریستال پالاس تنها هفت تاچ داون انجام داد و این به خوبی نشان می دهد که این بازیکن چگونه کار می کند و چقدر بد عمل کرده است.
او در 17 بازی لیگ برتر تنها 5 گل به ثمر رسانده است (میانگین هر 235 دقیقه یک گل) و دو گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است. او همچنین یک گل در جام حذفی و دو گل در جام باشگاه های جهان به ثمر رساند. به این ترتیب او در 28 مسابقه 10 گل به ثمر رساند که اصلا آمار خوبی نیست.

توخل درباره وضعیت این بازیکن گفت: آمار مشخص است. رومولوس برای تطبیق با سبک بازی ما مشکل دارد. من نمی دانم چه کاری می توانم در مورد آن انجام دهم، اما حقیقت این است که جایی در بازی ندارد. این اتفاق برای مهاجمان می‌افتد، مخصوصاً زمانی که نمی‌توانند به بازی بپیوندند. هیچ اتفاقی نباید بیفتد و لوکاکو این را می داند، اما ما باید از او محافظت کنیم.
چه اتفاقی برای این بازیکن قدرتمند و درخشان افتاد که تا اینجای کار سقوط کرد؟ چه اتفاقی برای مهاجمی افتاد که کونته با تمام وجود به او اعتقاد داشت و مربی اش در زمان فروخته شدنش از ادامه کار خودداری کرد؟

ریفو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، با اشاره به اشتباهی که چلسی مرتکب شد، گفت: “فکر می کنم او دارد دیوانه می شود… من هم اگر جای او بودم همین احساس را داشتم. به همه گفتم که توپ را به من بدهند، از وسط عبور کن. آن را پشت دفاع پرتاب کن تا بتوانم از مهارت هایم استفاده کنم. “آنها باید در چلسی کاری انجام دهند تا از او استفاده کنند. آنها باید بدانند که مهاجم بسیار خوبی در محوطه جریمه دارند و اگر به درستی از توپ استفاده کنند، لوکاکو می تواند تغییرات زیادی ایجاد کنند، اما تاکنون نتوانسته اند این کار را انجام دهند.”

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما