برنامه MyHeritage اکنون می تواند با تصاویر قدیمی صحبت کند | دیجیاتو

[ad_1]

سال گذشته، اپلیکیشن MyHeritage با قابلیت جذاب خود در حمل تصاویر قدیمی سروصدا کرد. با کمک D-ID، این سرویس اکنون یک گام جلوتر رفته و تصاویر عزیزان متوفی شما را می‌توان در کنار حرکت صحبت کرد. قابلیت جدید این برنامه «داستان زندهدر واقع صدا را به تصاویر اضافه می کند و از هوش مصنوعی استفاده می کند.

با استفاده از فناوری Deep Nostalgia، MyHeritage امروز اعلام کرد که شریک شده است. شرکت D-ID ویژگی جدیدی را ارائه می دهد که به شخص در تصویر اجازه می دهد صحبت کند. MyHeritage در واقع شرکتی است که این فناوری را از طریق API های مختلف به توسعه دهندگان ارائه می دهد و متعلق به برادران وارنر است. مجوز از D-ID که توسط شرکت های بزرگی مانند

برای استفاده از این ویژگی می توانید یک حساب کاربری رایگان دریافت کنید میراث من ساخت تا دسترسی محدودی به ویژگی های این برنامه داشته باشد. قبلا در مقاله نحوه دانلود و استفاده از این برنامه جذاب را به شما آموزش دادیم.

اپلیکیشن MyHeritage

برنامه MyHeritage از 31 زبان پشتیبانی می کند

ویژگی فعلی فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی پرتره صحبت کردن این شرکت از D-ID استفاده می‌کند که یک ویدیوی صوتی را بر اساس ویژگی‌های تصویر ایجاد می‌کند و تصویر را مجبور می‌کند بر اساس متنی که کاربر تایپ کرده صحبت کند. برای این فناوری سازگار کردن لب ها او با کلمات، شبکه عصبی را با تکنیک های یادگیری ماشین با پایگاه داده ای از ویدئوهای مکالمه آموزش داد. عملکرد این قابلیت را در ویدیوی زیر مشاهده می کنید:

گیل پری، مدیرعامل D-ID، می‌گوید فناوری آن‌ها آنقدر پیشرفته است که برای استفاده از آن به چیزی جز تصاویر و متن نیاز ندارید. البته این فناوری هنوز وجود دارد نقص ها می تواند هماهنگی کلمات و حرکات لب را توسعه و بهبود بخشد، اما حتی در شرایط فعلی نیز بسیار خوب عمل می کند.

پس از ایجاد LiveStory، می توانید آن را مشاهده کنید، آن را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید، یا آن را در رسانه های اجتماعی ارسال کنید. همچنین به کاربران اجازه می دهد تا صدای خود را در تصاویر جاسازی کنند و حرکات لب را با آن هماهنگ کنند.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما