تصمیم نهایی لواندوفسکی در مورد آینده اعلام شد – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1812973 |
09 مرداد 1400 شهریور 13:19 |
11,071 بازدید |

2
نظرات

یا بسط یا جدایی;

روبرت لواندوفسکی تنها در صورت تمدید قراردادش با بایرن مونیخ در این باشگاه می ماند.

قرارداد فعلی روبرت لواندوفسکی با بایرن مونیخ در تابستان 2023 به پایان می رسد و هنوز توافقی بین ستاره لهستانی و باشگاه برای تمدید قرارداد و ماندن در آلیانس آرنا انجام نشده است. روابط بین بایرن مونیخ و به خصوص حسن صالح حمیدزیچ و پینی زاهاوی، مدیر برنامه های روبرت لواندوفسکی، پس از شکست مذاکرات برای تمدید قرارداد داوید آلابا، بسیار تیره شد.

باشگاه حتی با زهاوی تماسی برای گفتگو در مورد آینده لواندوفسکی نداشته است. ستاره و مدیر برنامه های لهستانی از رفتار مدیران بایرن مونیخ مات و مبهوت شد.

حسن صالح حمیدزیچ قبل از بازی هفته جاری فرانکفورت مدعی شد که بایرن مونیخ می خواهد روبرت لواندوفسکی را حفظ کند اما این مهاجم 34 ساله می خواهد حرف های خود سرمربی بایرن را بشنود. البته بیلد مدعی شد که سران بایرن مونیخ مذاکراتی را برای فصل بهار برنامه ریزی کرده بودند، اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده و روبرت لواندوفسکی از این موضوع چندان خوشحال نبوده است.

البته به نظر می رسد ستاره لهستانی در مورد آینده خود به جمع بندی کامل رسیده است. تا زمانی که مدیران بایرن مونیخ در آینده نزدیک به او قرارداد جدیدی پیشنهاد ندهند، او به ناچار به دنبال گزینه های دیگری خواهد بود و تا قبل از تابستان درباره تیم بعدی خود تصمیم گیری خواهد کرد. پینی زهاوی روابط خوبی با باشگاه های بزرگ فوتبال انگلیس و البته پاری سن ژرمن دارد و البته شرایط فعلی لواندوفسکی به این معناست که او قطعا بدون تیم نخواهد بود.

حداقل تا این لحظه بایرن مونیخ با لواندوفسکی تماسی نداشته و برای قرارداد جدید مذاکره نکرده است. این باشگاه تا حدودی گزینه جذب ارلینگ هلند را حفظ کرده است و از قرارداد با هلند ناامید نیست، اگرچه ممکن است جذب ستاره نروژی از نظر مالی امکان پذیر به نظر نرسد.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما