تعلیق خدمات مسترکارت، مردم و ویزا در روسیه | دیجیاتو

[ad_1]

همزمان با اعمال تحریم های گسترده توسط کشورها و شرکت های بزرگ در سراسر جهان، پی پال اعلام کرد که خدمات خود را این بار در روسیه متوقف می کند. بر اساس گزارش، دو شرکت خدمات مالی مسترکارت و ویزا آنها نیز فعالیت خود را در این کشور متوقف می کنند.

دن شولمن از مردم خلق در بیانیه ای گفت: این شرکت از مردم اوکراین حمایت می کند و در محکومیت تهاجم نظامی روسیه به اوکراین در کنار جامعه بین المللی می ایستد. میخائیل فدوروف معاون نخست وزیر اوکراین متن نامه شولمن را خواند. در توییتر منتشر شد و تصمیم شرکت تعطیلی فعالیت های خود در روسیه تایید شده.

شولمن در بیانیه شرکت نوشت:

“در حال حاضر، ما خدمات مردمی را در روسیه تعلیق می کنیم. همچنین تمام تلاش خود را برای حمایت از کارمندان خود در این کشور انجام خواهیم داد.”

مردم خدمات داخلی را در روسیه در اواسط سال 2020 متوقف کردند، اما همچنان کاربران هستند معاملات بین دولتی انجام دادن. اکنون ایجاد حساب‌های جدید روسی را به حالت تعلیق درآورده و سرویس انتقال پول بین‌المللی Xoom را در روسیه به حالت تعلیق درآورده است.

تعلیق فعالیت های مسترکارت و ویزا

مسترکارت

در همین حال، آسوشیتدپرس در گزارشی توضیح می دهد: مسترکارت و ویزا آنها همچنین در حال تعلیق فعالیت های خود در این کشور هستند. با این حال، کارت های مستر کارت صادر شده دیگر توسط بانک های روسیه پشتیبانی نمی شوند و کارت های صادر شده در خارج از کشور دیگر توسط دستگاه های خودپرداز یا فروشگاه های روسی اداره نمی شوند. مراحل ویزا نیز در روزهای آینده متوقف خواهد شد.

پس از حمله روسیه به اوکراین، تعدادی از شرکت های فناوری فروش محصولات و خدمات خود را در این کشور متوقف کردند. با این تحریم ها، بسیاری از دستگاه های پرفروش دنیا آیفون از جانب تراشه های کامپیوتری و حتی بازی های ویدیویی آنها در روسیه فروخته نخواهند شد. کاربران روسی نیز از دسترسی به Apple Pay و Google Pay محروم هستند.



[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما