بیانیه جالب سان هیونگ مین در مورد کار با کونته – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813092 |
09 شهریور 1400 شهریور 20:39 |
1021 بازدید |

0
نظرات

سان هیونگ مین ستاره تاتنهام می گوید کار با آنتونیو کونته انرژی زیادی برای آنها به ارمغان آورد.

به گزارش “ورزش سه”، پس از شکست باورنکردنی تاتنهام مقابل برنلی، آنتونیو کونته زیر میز قرار گرفت. سرمربی تاتنهام گفت: “من باید با باشگاه صحبت کنم. من صادق تر از این هستم که چشمانم را ببندم و دستمزد بگیرم. می خواهم مسئولیت کامل باشگاه را بر عهده بگیرم. از هر تصمیمی استقبال می کنم.” چون می خواهم به تاتنهام کمک کنم.

آمده ام تا به پیشرفت تیم کمک کنم، اما شاید در حال حاضر آنقدر خوب نیستم که بتوانم پیشرفت کنم. چشمانم را می بندم و این فصل را اینگونه تمام می کنم، صادق تر از این هستم که بگویم دستمزدم خوب است. او گفت: می‌خواهم با باشگاه در مورد این وضعیت ارزیابی کنم.

با این حال، شکست تیم لندنی مقابل لیدز یونایتد کمی اوضاع را آرام کرد. سان هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام گفت: بدیهی است که همه ما از نتیجه بسیار ناامید شدیم و می دانستیم که می توانیم بهتر عمل کنیم. ما خودمان را ناامید کردیم، اما یونایتد می خواست شخصیت بزرگی از خود نشان دهد تا نشان دهد می توانیم پیشرفت کنیم.

ما مربی بزرگی داریم که هیجان را به تیم می آورد. او انرژی مثبت زیادی به تیم می دهد. همه ما از همکاری با او خوشحالیم و مهم این است که بتوانیم این وضعیت را حفظ کنیم. او بسیار خاص است و همیشه می خواهد برنده شود. او در هر بازی از ما یک تیم پاک می خواهد و می خواهد که بهتر شویم. من فکر می کنم این یک سیگنال مثبت است. ما باید این را به عنوان پیشرفت ببینیم و هنوز باید برای بازی های آینده بسیار مشتاق باشیم.”

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما